arenacasino

POMOĆ U KLAĐENJU

NOGOMET

1. Općenito  

Datumi i vremena početka nogometa prikazani na našoj web stranici samo su pokazatelj i nije zajamčeno da će biti točni. Ako je utakmica prekinuta ili odgođena, sve oklade ostaju aktivne 48 sati nakon početka. Ako primimo vijest da je odgođena utakmica pomaknuta za neko vrijeme nakon ovih 48 sati, odmah ćemo vratiti sva sredstva iz oklada na čekanju.  

Ako je događaj klađenja odgođen, otkazan ili ne počinje u vrijeme prikazano u ponudi za klađenje i odgođeno za datum unutar 48 sati, a zatim ponovno odgođeno, sve oklade bit će aktivne još 48 sati od zadnjeg odgođenog datuma. Taj bi se proces nastavio sve dok se odgođena utakmica ponovno zakaže u roku od 48 sati.  

U obzir će se uzeti video pomoćni sudac (VAR). Odluke donesene nakon spornog događaja mogu rezultirati poništenjem potvrđenih oklada. Poništene oklade bit će od trenutka spornog događaja, do službene objave (konačne odluke o VAR-u).  

Ako nije drugačije određeno, oklade na ishod utakmice bit će odlučene na temelju dva poluvremena od po 45 minuta i svaki put kada sudac doda vrijeme kako bi nadoknadio ozljede i druge prekide. Ne uključuje razdoblja produžetaka niti jedanaesterce.  

Neke nogometne utakmice mogu imati različita vremena regularnog igranja. U tom će se slučaju primjenjivati sljedeće pravilo:   

Zakazana utakmica od 90 minuta (3 x 30 minuta). Oklade na puno regularno vrijeme i dalje se smatraju valjanima.  

Oklade na poluvrijeme smatraju se nevažećima.   

Zakazana utakmica od 80 minuta (2 x 40 minuta). Sve oklade se i dalje smatraju valjanima.  Ako se vremenski raspored igranja razlikuje od gore navedenog, sve oklade su nevažeće.    

U nedostatku službenog izvora ili kada postoje značajni proturječni dokazi, oklade se vrednuju na temelju naših vlastitih izvora.  

Ako se mjesto utakmice promijeni (osim na teren gostujuće timi), oklade koje su već uplaćene vrijedit će pod uvjetom da je domaći tim i dalje označen kao takav. Ako su domaći i gostujući tim za navedenu utakmicu obrnuti, oklade uplaćene na temelju izvornog unosa bit će nevažeće. Nastojat ćemo na našoj web stranici identificirati sve utakmice odigrane na neutralnom teren. Za utakmice odigrane na neutralnom terenu (bilo da su naznačene na našoj web stranici ili ne), oklade će vrijediti bez obzira na to koji je tim naveden kao domaći. U slučaju da se utakmica igra na neutralnom terenu, prvi prikazan tim smatrat će se domaćim timom.  

Ako je utakmica prekinuta prije punog regularnog vremena, a nije dovršena na dan kada je prvotno zakazana, oklade na ishod utakmice smatraju se nevažećima i svi ulozi se vraćaju, osim onih oklada čiji je ishod već određen u trenutku prekida.  

Primjer: Milan - Inter prekinut u 74 minuti kod 2-0, poluvrijeme rezultat 1-0  

Pobijedit ću ako se kladim na Milan da će osvojiti prvo poluvrijeme.  

Gubim ako se kladim na preko 1.5 golova na poluvremenu.  

Vratit ću svoj ulog ako se kladim na V/M 2.5 Puno regularno vrijeme.  

Vratit ću svoj ulog ako se kladim na pobjedu Milana na Azijskom hendikepu -1.5.  

  1. Produžeci  

Sve oklade vrednuju se prema službenoj statistici samo za produžetke. Svi golovi, korneri itd. koji su dosuđeni ili postignuti tijekom regulacijskog vremena ne računaju se. Produžeci ne uključuju izvođenje jedanaesteraca. Ako utakmica ne ode u produžetke [ET] sve oklade su nevažeće.  

  1. Izvođenje penala  

Sve oklade vrednuju se na službeni rezultat samo za dio izvođenja penala. Ako utakmica nakon regularnog vremena i produžeteka ne ode u izvođenje penala, sve oklade su nevažeće 

  1. 1X2  

Oklade se mogu uplatiti odabirom domaće pobjede, neriješeno ili pobjede u gostima. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće.  

1 - Domaća pobjeda X - Neriješeno 2 - Pobjeda u gostima  

5. Azijski hendikep 

Aziski hendikep je posebna vrsta hendikepa koja se koristi za nogometne utakmice. Ovisno o rangiranju svakog tima, za igru se dodjeljuje hendikep. Ovaj tip oklade omogućuje da koeficijenti za timove budu sličniji, omogućujući atraktivnije mogućnosti klađenja. Sve oklade na azijski hendikep u klađenju uživo (uključujući oklade 1./2. poluvrijeme) vrednuju se prema rezultatskoj definiciji hendikepa. Svi golovi prije uplate oklade zanemaruju se u svrhu obrade oklade. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće.  

Azijski  

Hendikep 

Što to znači  

 

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi. Ako bude neriješeno (razlika od 0 golova), vaš se ulog vraća.  

0.25  

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi. Ako bude neriješeno, osvajate  polovicu dobitka i povrat polovice uloga. 

0.5  

Pobjeđujete ako vaš tim remizira ili pobijedi u utakmici.  

0.75  

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi ili remizira utakmicu. Ako izgubi s jednom gol razlikom, gubite polovicu uloga.  

 

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi ili remizira utakmicu. Ako izgubi s gol razlikom od jedan, vaš se ulog vraća.  

-0.25  

Pobjeđujete ako tvoj tim pobijedi. Ako remizira, gubite polovicu uloga. 

-0.5  

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi. 

-0.75  

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi sa minimalno dva gola razlike. Ako pobijedi sa sa jednim golom razlike, osvajate  polovicu dobitka i povrat polovice uloga. 

-1  

Pobjeđujete ako vaš tim pobijedi u utakmici s gol razlikom od dva ili više. Ako pobijedi s gol razlikom od jedan, vaš se ulog vraća.  

Primjer klađenja uživo:  

Juventus vs Man United - Rezultat uživo 1:0  

Tim  

Azijski hendikep  

Tečaj  

Juventus  

-0.75  

1.80  

Manchester  

+0.75  

2.15  

Konačni rezultat 3:0 Ako se kladite na Juventus 100 €, vaš neto dobitak je 80 € Konačni rezultat 2:0, 3:1 Ako se kladite na Juventus 100 €, vaš neto dobitak 40 € Konačni rezultat 1:0, 1:1, 1:2, 1:3,2:1, 2:2, 3:2, 3:3 Ako se kladiš na Čovjeka. United 100 €, vaš neto dobitak je 115 €.  

  1. Više/Manje  

Predvidite ukupan broj postignutih golova na utakmici. Golovi se uzimaju u obzir bez obzira na to jesu li postignuti prije ili nakon uplate oklada (za razliku od Azijata, gdje se rezultat prije uplate oklade zanemaruje). Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće, osim ako je obračun već bezuvjetno određen.  

 

Više/manje 

  

Što to znači  

Manje od 2  

Oklada je dobitna ako je postignuto 0 ili 1 gol. Ako je postignuto točno 2 gola, vaš ulog se vraća. Oklada je gubitna ako su postignuta 3 i više gola. 

Manje od 2.25  

Oklada je dobitna ako je postignuto 0 ili 1 gol. Ako je postignuto točno 2 gola, osvajate  polovicu dobitka i povrat polovice uloga. Oklada je gubitna ako su postignuta 3 i više gola.  

Manje od 2,5  

Oklada je dobitna ako je postignuto 0, 1 ili 2 gola. Oklada je gubitna ako su postignuta 3 i više gola. 

Manje od 2,75  

Oklada je dobitna ako je u utakmici postignuto 0, 1 ili 2 gola. Ako postoje točno 3 gola, za pola uloga vrši se povrat, a pola će biti izgubljeno. Oklada je gubitna ako su u utakmici postignuta 4 ili više golova.  

Više od 2  

Oklada je dobitna ako je postignuto 3 i vše gola. Ako je postignuto točno 2 gola, vaš ulog se vraća. Oklada je gubitna ako je postignuto 0 ili 1 gol. 

Više od 2,25  

Oklada je dobitna ako je postignuto 3 i vše gola. Ako je postignuto točno 2 gola, za pola uloga vrši se povrat, a pola će biti izgubljeno. Oklada je gubitna ako je postignuto 0 ili 1 gol. 

Više od 2,5  

Oklada je dobitna ako je postignuto 3 i vše gola. Oklada je gubitna ako je postignuto 0,1, ili 2 gola.  

Više od 2,75  

Oklada je dobitna ako je postignuto 4 i vše gola. Ako je postignuto točno 3 gola, osvajate  polovicu dobitka i povrat polovice uloga. Oklada je gubitna ako je postignuto 0,1, ili 2 gola. 

  

  1. 1x2 Prvo poluvrijeme/ 1x2 drugo poluvrijeme  

Sve oklade na ishode koji će se dogoditi tijekom 1. poluvremena primjenjuju se na razdoblje između početka utakmice i kraja 1. poluvremena. Sve oklade na ishode koji će se dogoditi u 2. poluvremenu primjenjuju se na razdoblje između početka 2. poluvremena i kraja 2. poluvremena. Početak/kraj poluvremena definiran je sučevim zviždukom koji počinje/završava odgovarajuće poluvrijeme.  

Ako je utakmica obustavljena ili prekinuta i pomaknuta za datum u roku od 48 sati, sve oklade vrijede, osim onih oklada čiji je ishod već određen u trenutku prekida.  

  1. Ishod bez nerješenog 

Predvidite koji će tim biti pobjednik. U slučaju nerješenog ishoda, sve oklade su nevažeće. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće.  

  1. Ishod bez pobjede domaćeg tima 

Predvidite koji će tim biti pobjednik. U slučaju pobjede domaćeg tima , sve oklade su nevažeće. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće.  

  1. Ishod bez pobjede gosta  

Predvidite koji će tim biti pobjednik. U slučaju pobjede tima u gostima, sve oklade su nevažeće. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće.  

  1. Dvoznak  

Tip oklade dvoznak ogućuje vam da pokrijete dva od tri moguća ishoda u igri s jednom okladom. Tu su i tipovi oklada dvoznak, koji se obrađuje samo prema rezultatu 1. poluvremena.  

Dostupne su sljedeće mogućnosti:  

1 ili X - ako je rezultat ili domaća pobjeda ili neriješeno, oklade na ovu opciju su dobitne. X ili 2 - ako je rezultat ili neriješeno ili gostujuća pobjeda, oklade na ovu opciju su dobitne. 1 ili 2 - ako je rezultat ili domaća pobjeda ili pobjeda u gostima, oklade na ovu opciju su dobitne. 

  1. 1X2 s hendikepom  

Domaća pobjeda - Neriješeno -Pobjeda u gostima s hendikepom. Granica je postavljena tako da može doći i do ishoda remija, dajući vam 3 potencijalne oklade. Oklade se vrednuju prema konačnom rezultatu. Postoji još jedna mogućnost ovog ishoda oklade: 1. poluvrijeme Domaća pobjeda - Neriješeno -Pobjeda u gostima s hendikepom, koji se vrednjuje samo prema rezultatu 1. poluvremena. 

Npr:  

Hendikep (-2) - Pobijedit ćete ako vaš tim pobijedi u utakmici s gol razlikom od tri ili više. Neriješeno (-2) - Pobijedit ćete ako tim s (-2) Hendikepom pobijedi u utakmici s točno 2 gola razlike. Hendikep (+2) - Pobijedit ćete ako vaš  tim izgubi / remizira / pobijedi s 1 golom.  

  1. Ukupan golova regularno vrijeme/ukupno golova 1. poluvrijeme  

Predvidite ukupan zbroj golova postignutih tjekom regularnog vremena/1. poluvremenu od strane oba tima. Ako je događaj prekinut, sve oklade su nevažeće, osim ako je ishod uplaćene oklade već određen.  

Više od 2.5 - Oklada će biti dobitna ako u utakmici/ 1. poluvremenu bude 3 ili više gola.  

Manje 2.5 - Oklada će biti dobitna ako budu 2 gola ili manje u utakmici/ 1. poluvremenu.  

  1. Broj golova/broj golova 1. poluvrijeme  

Predvidite točan broj golova postignutih tjekom regularnog vremena/1. poluvremenu od strane oba tima. Ako je događaj prekinut tijekom prvog poluvremena, sve oklade na ovom tipu oklade bit će nevažeće. Ako se događaj prekine nakon završetka prvog  poluvremena, oklade na broj golova 1. poluvrijeme će vrijediti i oklade na broj golova u regularnom vremenu bit će nevažeće.  

Primjer: Milan - Inter prekinut u 74 minutu kod 2-0, poluvrijeme rezultat 1-0  

Gubim okladu ako biram 0 ili 1 gol.  

Dobit ću okladu ako biram 1 gol u prvom poluvremenu.  

Vratit ću svoj ulog ako se kladim na 3 ili više gola.  

  1. Broj golova tima/broj golova tim 1. poluvrijeme  

Predvidite točan broj golova koje je imenovani tim postiglao  tijekom regularnog vremena takmice/1. poluvrijeme. Autogolovi se računaju na tim koji je zaslužan za gol. Ako se utakmica prekine nakon završetka 1.poluvremena, oklade na broj golova tima  će vrijediti, a oklade na broj golova tima u regularnom vremenu bit će nevažeće.  

  1. Timovi postižu golove u 1. poluvremenu/2. poluvremenu /Oba poluvremena 

Predvidite hoće li tim postići barem jedan gol u 1. poluvremenu/2. poluvremenu/oba poluvremena. Autogolovi se računaju na tim koji je zaslužan za gol u svrhu obrade oklada. Ako je događaj prekinut, sve oklade su nevažeće, osim ako je ishod uplaćene oklade već određen. 

  1. Strijelac  

Predvidite hoće li igrač postići prvi/posljednji/bilo koji gol na utakmici. Ulažemo sve napore kako bismo ponudili tečaj za sve moguće igrače. Međutim, igrači koji nisu izvorno citirani računat će se kao pobjednici ako postignu prvi / posljednji gol. Autogolovi se zanemaruju u svrhu obrade oklada. Ako se postigne autogol, uzet će se u obzir prethodni ili sljedeći gol (ako ga ima). Ako se u utakmici postignu samo autogolovi, to će se smatrati rezultatom bez strijelca u svrhu obrade oklada.  

Prvi ili posljednji strijelac - Predviđanje hoće li određeni igrač postići prvi ili posljednji gol na utakmici  

  1. ili više - Predvidite hoće li određeni igrač postići 2 ili više golova u utakmici  

  1. ili više - Predviđanje hoće li određeni igrač postići 3 ili više golova u utakmici  

Za klađenje uživo autogolovi se neće računati za prve ili sljedeće strijelce. Ako se bilo koji gol službeno dodijeli kao autogol, rezultat sljedećeg tipa oklade strijelaca računat će se za obradu izvornog - npr. prvi gol na utakmici je autogol. Strijelac drugog gola bit će obrađen kao pobjednik i za prvog i za drugog strijelca. U slučaju da je prvi strijelac autogol i da je to jedini gol na utakmici, i prvi i drugi strijelac bit će riješeni kao nijedan strijelac.  

Oklade na igrače koji ne sudjeluju u utakmici poništavaju se na zahtjev korisnika. Za prvog strijelca, oklade na igrače koji dolaze kao zamjene nakon što je prvi gol već postignut također će se proglasiti nevažećima na zahtjev korisnika.  

Ako je utakmica prekinuta nakon što je prvi gol već postignut, sve dobitne oklade na Prvog strijelca i na oklade na igrače koji su već postigli će vrijediti, sve ostale oklade na tržište strijelaca bit će nevažeće.  

Ako je utakmica prekinuta prije postizanja prvog gola, sve oklade su nevažeće. 

  1. Igrač postiže gol X  

Predvidite ime igrača koji će postići navedeni gol. Autogolovi se neće računati za prvog ili sljedećeg strijelca. Ako se bilo koji gol službeno dodijeli kao autogol, rezultat sljedećeg tipa oklade strijelac računat će se za obradu izvornog - npr. prvi gol na utakmici je autogol. Strijelac drugog gola bit će obrađen kao pobjednik i za prvog i za drugog strijelca. U slučaju da je prvi strijelac autogol i da je to jedini gol na utakmici, i prvi i drugi strijelac bit će obrađeni kao nijedan strijelac. Oklade na igrače koji ne sudjeluju u utakmici poništavaju se na zahtjev korisnika.  

  1. Vrijeme prvog/sljedećeg gola   

Predvidite kada će se postići prvi /sljedeći gol na utakmici odabirom iz zadanih vremenskih razdoblja. Autogolovi će se računati u svrhu obrade.  

Razdoblja klađenja na kraju bilo kojeg poluvremena uključuju bilo koje vrijeme ozljede/prekida koje službena osoba utakmice doda na kraju uobičajenog vremena. Produžeci se ne računaju.  

Ako je utakmica prekinuta nakon postizanja prvog gola, sve oklade će vrijediti. Ako je utakmica prekinuta prije postizanja prvog gola ili ako utakmica završi bez postignutih golova, sve oklade su nevažeće. Čim utakmica započne, smatrat će se da je to u prvoj minuti. Tako će se, primjerice, gol postignut nakon 24 minute i 16 sekundi vrednovati kao postignut u 25. minuti.  

  1. Tim postiže gol X  

Predvidite koji će tim postići gol X. Autogolovi se računaju na stranu zaslužnu za gol. U slučaju prekida utakmice, oklade vrijede na već odigrane rezultate. Dodatno vrijeme ne računa se za ove tipove oklada, osim ako nije navedeno.  

  1. Tim postiže gol X, povrat novca natrag bez gola   

Predvidite koji će tim postići navedeni gol za navedeno razdoblje. Ako navedeni gol nije postignut, oklade se poništavaju.  

  1. Tim postiže posljednji gol  

Predvidite koji će tim postići posljednji gol. U slučaju prekida utakmice, oklade vrijede na već odigrane rezultate. Dodatno vrijeme se ne računa za ove tipove oklada.  

  1. Tim postiže sljedeći gol  

Predvidite koji će tim postići sljedeći gol na temelju trenutnog rezultata. U slučaju prekida utakmice, oklade vrijede na već odigrane rezultate. Dodatno vrijeme se ne računa za ove tipove oklada.  

  1. Prvi do X broja golova  

Predvidite hoće li određeni tim prvi dostići navedeni broj golova u utakmici. U slučaju prekida utakmice prije 90. minuta. Sve oklade se poništavaju, osim ako je ishod bavedenih oklada već određen.  

  1. Oba tima postižu gol  

Predvidite hoće li oba tima postići barem jedan gol u utakmici. Autogolovi se ubrajaju u tim zaslužnu za gol. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće, osim ako je ishod tih oklada već određen.  

Da" - što znači da će oba tima postići gol.  

"Ne" - što znači da bat jedan tim neće postići gol.  

  1. Oba tima postižu gol u 1. poluvremenu  

Predvidite hoće li oba tima postići barem jedan gol u 1. poluvremenu. Autogolovi se ubrajaju u tim zaslužnu za gol. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće, osim ako je ishod tih oklada već određen.  

  1. Oba tima postižu gol u 2. poluvremenu 

Predvidite hoće li oba tima postići barem jedan gol u 2. poluvremenu. Autogolovi se ubrajaju u tim zaslužnu za gol. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće, osim ako je ishod tih oklada već određen.  

  1. Oba tima postižu gol i ukupan zbroj  

  • Da i preko 2.5= oba tima  postižu po gol i ukupno postignuto 3 I više gola tijekom utakmice.  

  • Ne i ispod 2.5= oba tima ne postižu gol i ukupno postignuto do 2 gola tijekom utakmice.  

  • Da i ispod 2.5= oba tima postižu gol  i ukupno postignuto do 2 gola tijekom utakmice.  

  • Ne i preko 2.5= oba tima ne postižu po gol i ukupno postignuto 3 I više gola tijekom utakmice 

Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće, osim ako je ishod oklade već određen.  

  1. Pobjednik i ukupan zbroj golova  

Predvidite pobjednika utakmice i hoće li biti više ili manje X golova postignutih u utakmici iz zadanih opcija.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće.  

Pogjednik i oba tima postižu gol tijekom utakmice  

Predvidite rezultat utakmice na kraju regularnog vremena (90 minuta) i hoće li oba tima postići gol u utakmici ili ne. Dodatno vrijeme se ne računa za ove tipove oklada.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće. 

  1. Ukupan zbroj golova  

Predvidite broj postignutih golova tijekom utakmice, korisnik ima mogućnost kladiti se na točno / granicu i više od. Oklade se vrednuju na ukupan zbroj golova koja tu oba oba tima postigla tijekomutakmice.  

  1. Tim postiže golova tijekom meča/1. poluvrijeme tim postiže golova  

Predvidite ukupno golova koje je postiće tim tijekom utakmice/1. poluvremenu. Autogolovi se računaju na tim koji je zaslužan za gol. Ako je događaj prekinut, sve oklade su nevažeće, osim ako je ishod uplaćene oklade već određen.  

Npr:  

Više od 2.5 - Oklada će biti dobitna ako tim postigne 3 ili više golova tijekom utakmice / 1. poluvremenu  

Manje od 2.5 - Oklada će biti dobitne ako tim postigne 2 gola ili manje u tijekom utakmice/ 1. poluvremenu  

  1. Tim pobjeđuje bez primljenog gola 

Predvidite hoće li određeni tim pobijediti u utakmici, bez primljenog gola.  

  1. Tim pobjeđuje sa gol razlikom 

Predvidite tim koji pobjeđuje i pobjedničku razliku. Na primjer, u utakmici Tim A vs Tim B:  

Kladite se na tim A da pobjeđuje s 2 ili više gola razlike ako je rezultat 2:0, 3:0, 3:1, 4:0, 4:1, 4:2 itd.  

Kladite se na tim A da pobjeđuje s 1 golom razlikom ako je rezultat 1:0, 2:1, 3:2, itd.  

Oklada na rezultat Neriješen rezultat (bez 0:0) pobjeđuje u slučaju neriješenog rezultata s izuzetkom 0:0, tj 

Oklada na neriješen rezultat, Bez golova pobjeđuje samo ako je rezultat 0:0.  

Kladite se na tim B da pobjeđuje s 2 ili više golova razlike ako je rezultat 0:2, 0:3, 1:3, 0:4, 1:4, 2:4 itd.  

Kladite se na tim B da pobjeđuje s 1 golom razlike ako je rezultat 0:1, 1:2, 2:3 itd.  

  1. Tim pobjeđuje barem jedno poluvrijeme  

Predvidite hoće li određeni tim pobijediti barem jedno poluvrijeme - bez obzira na 1. ili 2. poluvrijeme.  

  1. Tim postiže više golova u oba poluvremena  

Predvidite hoće li određeni tim postići više golova od suparnika u oba poluvremena utakmice.  

  1. Točan rezultat  

Predvidite točan rezultat utakmice odabirom ponuđenih rezultata. Ako dođe do točnog rezultata koji nije opcija u našoj ponudi, sve oklade su gubitne.  

  1. Golovi neparni/parni  

Predvidite hoće li zbroj golova oba tima biti neparan ili paran broj.  

Kada se ne postignu golovi, smatra se Paran u svrhu obrade tih tipova oklada. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće, osim ako je ishod već određen.  

Postoji nekoliko varijacija ovog tipa oklade:  

Neparan/Paran – oklade se vrednuju prema rezultatu regularnog vremena utakmice  

1. poluvrijeme Neparan/Paran – oklade se vrednuju prema rezultatu 1 . poluvremena  

2. poluvrijeme Neparan/Paran – oklade se vrednuju prema rezultatu 2 . poluvremena  

  1. Poluvrijeme s najviše golova  

Predvidite u kojem će se poluvremenu postići najviše golova (1., 2. ili jednako).  

Poluvrijeme/regularno vrijeme bez produžetaka (HT/FT)   

Predvidite rezultat utakmice na poluvremenu i na kraju regularnog vremena. Ako je utakmica prekinuta, oklade su nevažeće.  

Primjer: Ako ste odabrali 1/X, kladili ste se da će domaći tim voditi u prvom poluvremenu i da će utakmica završiti neriješeno. Produžeci i jedanaesterci se ne računaju.  

  1. Tim pobjeđuje bez primljenog gola 

Znači da će tim završiti utakmicu bez primljenog gola. Autogolovi vrijede u svrhu obrade oklada navedene igre. Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada već bezuvjetno određena.  

  1. Povratak iz rezultatskog deficita i pobjeda 

Predvidite hoće li određeni tim primiti jedan ili više golova tijekom utakmice, ali će na kraju regularnog vremena pobijediti utakmicu. 

  1. Korneri Više/Manje, Korneri Više/Manje 1. Poluvrijeme , Korneri Više/Manje 2. Poluvrijeme 

Predvidite hoće li ukupan broj kornera izvedenih na utakmici (oba tima) biti veći ili manji od određenog broja (granica). Primjenjuju se pravilo GURANJE.  

Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca  za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

  1. Tim ukupan zbroj kornera 

Ukupan broj kornera tima su poput oklade Više/Manje. Pobjeda/gubitak određen je brojem kornera odabranog tima. Primjenjuju se pravilo GURANJE. Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca  za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre . Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađenja.  

  1. Prvi do X broja kornera  

Predvidite hoće li određeni tim prvi dostići navedeni broj kornera u utakmici. U slučaju prekida prije 90 minuta. Tada će se sve oklade poništiti, osim ako je ishod navedenih oklada već utvrđen.  

  1. Prvi/posljednji izvedeni korner  

Predvidite koji će tim izvesti prvi/posljednji korner u igri.  

Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca  za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner. 

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

  1. Tim sa više kornera  

Predvidite koji će tim izvesti više kornera u utakmici. Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner. 

  1. Sljedeći korner  

Predvidite koji će tim izvesti sljedeći korner, na temelju trenutnog kornera. Ako se ovaj određeni korner ne izvede u utakmici, oklade su nevažeće. Na primjer, igra završava ili je prekinuta s 8 izvedenih kornera - sve oklade na bilo koji korner nakon 8. bit će nevažeće (9., 10. itd.).  

  1. Poluvrijeme s više kornera  

Predvidite u kojom će poluvremenu biti izvedeno više kornera. Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

  1. Neparan/paran zbroj kornera tijeko regularnog vremena utakmice 

Predvidite hoće li ukupni zbroj kornera u utakmici (oba tima) biti neparan ili paran broj. Dosuđeni, ali ne i izvedeni (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner. 

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

  1. Tim - ukupan  zbroj kornera je Neparan/Paran broj  

Predvidite hoće li ukupni zbroj kornera izvedenih u utakmici (od strane određenog tima) biti neparan ili paran broj. Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

  1. Ukupan zbroj kornera tijekom regularnog vremena utakmice 

Predvidite ukupan broj kornera izvedenih u utakmici (obja tima). Ponuđene su tri vrste oklada: Točno, Raspon, X ili Više.  

Primjer: Rezultat  kornera: Tim A 5 - 2 Tim B  

Točno - Oklada na točno 7   

Raspon - Oklada na raspon: 0-7, 0-8, 0-9, ..., 1-7, 1-8, 1-9, ..., itd. pobjede  

X ili više - Kladite se na 1 ili više, 2 ili više, ... , 7 ili više kornera  

Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca  za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

51. Tim - ukupan zbroj kornera tijekom regularnog vremena utakmice 

Pobjeda/gubitak određen je zbrojem kornera odabranog tima. Ponuđene su tri vrste oklada: Točno, Raspon, X ili više.  

Primjer: Rezultat kornera: Tim A 5 - 2 Tim B  

Točno - Oklada na tim A - Točno 5 pobjeda  

Raspon - Oklada na tim A: 0-5, 0-6, 0-7, 0-8, ..., 1-5, 1-6, 1-7, 1-8 itd. pobjede  

X ili više - Oklada na tim A - 1 ili više, 2 ili više, ... , 5 ili više kornera  

Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca  za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

52. Azijski hendikep i Više/Manje kornera u regularnom vremenu / 1. poluvrijeme / 2. poluvrijeme  

Ova igra (oklade)  slična je hendikepu i okladi više/manje. Podjeda/Gubitak za Handikep dio određuje se usporedbom kornera koje izvodi svaki tim, primjenjujući zadani hendikep. Pobjeda/Gubitak za Više/Manje dio određen je kornerima koje izvode oba tima. Primjenjuju se pravilo GURANJA.  

Azijski hendikep & Više/Manje korneri tjekom rehulatnog vremena utakmice bit će obrađeni prema izvedenim kornerima  tijekom cijele utakmice.  

Azijske hendikep oklade više/manje: 1. poluvrijeme bit će obrađene samo prema kornerima izvedenim u prvom poluvremenu.  

Azijske hendikep oklade više/manje: 2. poluvrijeme bit će obrađene samo prema kornerima izvedenim u drugom poluvremenu.  

Dosuđeni, ali ne i izvedeni korneri korneri (dosuđen korner, nije izveden prije signala sudca  za kraj prvog poluvremena ili utakmice) neće se računati u svrhu obrade oklada navedene igre. Također, ako iz bilo kojeg razloga treba ponoviti izvođenje kornera, računat će se kao 1 korner.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obrada oklada urađena.  

  1. Tim - imenovani X korner   

Predvidite koji će tim izvesti imenovani korner u tijekom utakmice. Ako se određeni korner ne izvede u utakmici, oklade su nevažeće. Na primjer, igra završava ili je prekinuta s 8 izvedenih kornera - sve oklade na bilo koji korner nakon 8. bit će nevažeće (9., 10. itd.). 

  1. Gol u vremenskom rasponu  

Kladite se na to hoće li gol biti postignut u navedenim vremenskim razdobljima. Ako je utakmica prekinuta, oklade na razdoblja prije vremena prekida i dalje vrijede, dok će sve oklade na razdoblja nakon tog vremena biti otkazane. Oklade na razdoblje koje uključuje minutu prekida utakmice vrednuju se u slučaju da je gol već postignut u navedenom razdoblju. U suprotnom, oklade su nevažeće.  

  1. Tim postiže gol u vremenskom rasponu  

Kladite se na to hoće li određeni tim postići gol u navedenim vremenskim razdobljima. Ako je utakmica prekinuta, oklade na razdoblja prije vremena prekida i dalje vrijede, dok će sve oklade na razdoblja nakon tog vremena biti otkazane. Oklade na razdoblje koje uključuje minutu prekida utakmice vrednuju se u slučaju da je gol već postignut u navedenom razdoblju. U suprotnom, oklade su nevažeće.  

  1. Vrijeme prvog/sljedećeg gola 

Predvidite kada će se postići prvi/posljednji gol na utakmici odabirom iz zadanih vremenskih razdoblja. Autogolovi će se računati u svrhu obrade oklada.  

Razdoblja klađenja na kraju bilo kojeg poluvremena uključuju bilo koje vrijeme ozljede/prekida koje službena osoba utakmice doda na kraju uobičajenog vremena. Produžeci se ne računaju.  

Ako je utakmica prekinuta nakon postizanja prvog gola, sve oklade će vrijediti. Ako je utakmica prekinuta prije postizanja prvog gola ili ako utakmica završi bez postignutih golova, sve oklade su nevažeće. Čim utakmica započne, smatrat će se da je to u prvoj minuti. Tako će se, primjerice, gol postignut nakon 24 minute i 16 sekundi vrednovati kao postignut u 25. minuti.  

Obrada će se izvršiti po vremenu koje je objavio službeni izvor utakmice, kada je postignut prvi/sljedeći gol. 

  1. Vrijeme gola X  

Predvidite hoće li X. gol biti postignut prije minute Y. Ex: Gol 3 prije 30 minute utakmice. Ako je utakmica prekinuta prije 30. minute (29:59), oklade se poništavaju, osim ako je gol već postignut u igri.  

  1. Vrijeme gola tima  

Predvidite hoće li X. gol imenovanon tima biti postignut prije minute Y. Ex: Arsenal  

Gol 3 prije 30 minuta utakmice. Ako je utakmica prekinuta prije 30. minute (29:59), oklade se poništavaju, osim ako je gol već postignut u igri.  

  1. Kartoni tim, kartoni Više/Manje  

Ovj tip oklade je poput oklade Više/Manje. Dobitak/gubitak određuje se zbrojem kartona prikazanih objema timovima. Svaki karton prikazan nakon regularnog zvižduka za kraj bit će zanemaren. Kartoni za ne-igrače (već zamijenjene igrače, menadžere, igrače na klupi) se ne uzimaju u obzir. Žuti kartoni računaju se kao 1 bod, a crveni ili žuto-crveni karton kao 2 boda. Drugi žuti za istog igrača koji dovodi do crvenog kartona se ne uzima u obzir. Slijedom toga, jedan igrač ne može skupiti više od 3 boda.  

  1. Žuti kartoni neparni/parni   

Predvidite hoće li zbroj žuti kartoni oba tima biti neparan ili paran broj. Kada se ne prikažu kartoni, smatra se Paran u svrhu obrade oklada. Obračun će se izvršiti s obzirom na sve dostupne dokaze na kartone prikazane tijekom regularne igre od 90 minuta. Svaki karton prikazan nakon zvižduka koji  označava kraj regularnog vremena bit će zanemaren.  

  1. Tim dobija prvi karton na utakmici  

Predvidite koji će tim dobiti prvi karton na utakmice. Dostupna je i oklada "nema", koja može biti dobitna ako nisu prikazani kartoni na utakmici.  

  1. Tim će dobiti prvi žuti karton  

Predvidite koji će tim dobiti prvi žuti karton na utakmici. . Dostupna je i oklada "nema", koja može biti dobitna ako nisu prikazani kartoni na utakmici.  

  1. Žuti/crveni kartoni Više/Manje  

Ovo je oklada slična okladi više/manje. Dobitak ili poraz određen je žutim odnosno crvenim kartonima zbrojeni za oba tima. Svi prikazani kartoni odnose se samo za regularno vrijeme, tako da se svi kartoni koji se dodijele u produžetku ne računaju u svrhu klađenja (osim ako nije drugačije navedeno). Svi kartoni koje je sudac pokazao tijekom utakmice za neigrače (već zamijenjene igrače, menadžere, igrače na klupi koji nisu zamijenjeni) i kartone prikazane prije početka utakmice ili nakon posljednjeg zvižduka ne računaju se. Kartoni prikazani između posljednjeg zvižduka regularnog vremena i početka produžetaka se ne računaju.  

  1. Broj kartona 

Predvidite broj karata koje će biti prikazane u utakmici. Ako je igrač isključen zbog 2 žuta kartona, to se računa kao 2 žuta kartona i 1 crveni karton u svrhu obrade oklada. Ako je utakmica iz bilo kojeg razloga prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je oklada već obrađena, npr. Tim 1  2,5 žuta kartona - 3 žuta kartona dodijeljena timu 1 prije prekida obrađuje se kao pobjednik. Kartone za neigrače (već zamijenjene igrače, menadžere, igrače na klupi koji nisu zamijenjeni) ne uzimaju se u obzir.  

Obračun će se izvršiti s obzirom na sve dostupne dokaze za kartone prikazane tijekom regularnog vremena od 90 minuta. Svaki karton prikazan nakon zvižduka koji označava kraj utakmice bit će zanemaren.  

  1. Crveni karton  

Predvidite je li u utakmici prikazan crveni karton. Crveni kartoni za neigrače (već zamijenjene igrače, menadžere, igrače na klupi koji nisu zamijenjeni) ne uzimaju se u obzir.  

  1. Pobjednik vremenskog raspona  

Predvidite pobjednika za naznačeni vremenski raspon. Oklade se vrednuju prema službenom vremenu postignutih golova.  

  1. Pobjednik odlučen nakon penala:  

Predvidite hoće li ishod utakmice biti odlučen nakon izvođenja penala.  

  1. Zamjena postiže gol  

Predvidite hoće li zamjena postići gol u utakmici.  

  1. Autogol postignut  

Predvidite hoće li u utakmici biti postignut autogol.  

  1. Metoda pobjede  

Predvidite kako utakmica završava kako biste dobili pobjednika.  

  1. Produžeci  

Predvidite hoće li utakmica ići u produžetke.  

  1. Pobjeda tima koji postiže poslednji gol  

Predvidite hoće li tim koji postigne posljednji gol biti I pobijednik u utakmici. Oklade će se obraditi prema rezultatima utakmice s odgovarajuće službene stranice natjecanja objavljene na dan utakmice. 

  1. Dosuđen penal tijekom regularnog vremena utakmice 

Predvidite hoće li biti dosuđen penal na utakmici. Ako je dosuđen penal, ali nije izveden (sudac promijeni odluku, igra se prekida prije izvođenja penala), taj će se penal zanemariti u svrhu obrate oklada.  

  1. Postignuti penal  

Predvidite hoće li se u utakmici postići kazneni udarac. "Izvođenje penala" ne računa se u ove oklade. Kazne koje je sudac poništio bit će ignorirane. Ako se ne izvede kazneni udarac, oklade se vrednuju kao gubitci.  

  1. Tim izvodi prvi udarac  

Predvidite koji će tim izvesti prvi udarac u igri. Oklade prihvaćene nakon odlučujućeg bacanja novčića bit će nevažeće. Sve oklade vrijede ako je u utakmici napravljen početni udarac, bez obzira na to je li utakmica kasnije prekinuta.  

  1. Asistencije Više / Manje (odabrani igrač)  

Posljednji kontakt sa loptom(dodavanje, udarac ili bilo koji drugi dodir) koji dovodi do toga da primatelj lopte postigne gol bez odlučujućeg kontakta protivničkog igrača. Autogolovi ili penali ne dobivaju dosuđenu asistenciju.  

Sve oklade na one koji nisu startni igrači su nevažeće.  

  1. Dodavanja Više / Manje (odabrani igrač)  

Namjerno odigrana lopta od jednog igrača do drugog. Centaršutevi, ubačaji i bacanja čuvara ne računaju se kao dodavanje. Gol, slobodni udarci, korneri, početni udarci i penali mogu se igrati kao dodavanje.   

Sve oklade na one koji nisu starter (startni igrači) su nevažeće.  

  1. Zaleđe Više / Manje (tim/odabrani igrač)  

Dodjeljuje se igraču za kojeg se smatra da je u zaleđu u kojem se dosuđuje slobodan udarac.   

Sve oklade na one koji nisu starteri su nevažeće.  

  1.  Uspješan start Više / Manje (tim/odabrani igrač)  

 Uspješan start se definira kao mjesto gdje se igrač povezuje s loptom u duelu na zemlji  gdje uspješno oduzima loptu igraču u posjedu. Oboreni igrač mora očito biti u posjedu lopte prije nego što se napravi uspješan start .   

Sve oklade na one koji nisu starteri su nevažeće.  

  1. Šut u okvir gola Više / Manje (odabrani igrač)  

Svaki namjerni šut u gol koji bi mogao rezultirati: a) Lopta ide u mrežu. b)  

Lopta bi ušla u mrežu, ali ju je zaustavio vratar. c) Lopta bi otišla u mrežu, ali ju je zaustavio odbrambeni igrač koji je posljednji čovjek. Udarci koji pogađaju okvir gola ne računaju se kao udarci u metu, osim ako nisu ispunjeni gore navedeni kriteriji. Udarci koje je blokirao drugi igrač, koji nije posljednji čovjek, ne računaju se kao udarci u gol.  Sve oklade na one koji nisu starteri su nevažeće.  

  1. Šut na gol / ispod (odabrani igrač)  

Šut na gol se definira kao svaki namjerni pokušaj gola koji bi mogao rezultirati: a) Lopta ide u mrežu b) Lopta bi otišla u mrežu, ali ju je spasio vratar ili zaustavio protivnički igrač koji je posljednji čovjek. c) Lopta ide prema golu i blokira je odbrambeni igrač, gdje je bio posljednji što znači da iza blokera ima i drugih odbrambeni igrača ili vratar. d) Lopta bi prešla ili široko od gola, ali bi je zaustavio vratar ili vanjski igrač. e) Lopta pogađa okvir gola.   

Sve oklade na one koji nisu starteri su nevažeće.  

  1. Pogodak u okvir gola  

Oklade na to hoće li određeni igrač uspjeti pogoditi prečku, vratnicu ili bilo koji drugi dio okvira koji ocrtava područje gola. To će se obraditi kao dobitak samo ako udarac NE rezultira izravno golom, dosuđenim točno nakon što lopta pogodi dio okvira gola.  

Samo izravni udarci igrača, koji su pogodili  građu okvira gola bez ikakvih drugih smetnji igrača ili vratara, računat će se u svrhu obrade.  

  1. Zaleđe  

Zaleđe je slično hendikepu i okladi više/manje. Pobijeda/Poraz za Hendikep dio određuje se usporedbom zaleđa koja su presudila protiv svakog tima, primjenjujući zadani hendikep. Pobijeda/Poraz za Više/Manje dio određen je zaleđem koje je presudilo protiv obje timi. Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je isplata već utvrđena.  

  1. Prvo / Posljednje zaleđe  

Predvidite koji će tim biti uhvaćen prvi/posljednji u zaleđu u igri.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je isplata već utvrđena.  

  1. Prekršaji  

Prekršaji su slični hendikepu i okladi iznad/ispod. Pobijeda/Poraz za Handikep dio određuje se usporedbom prekršaja koje je počinio svaki tim, primjenom zadanog hendikepa. Dobita/Gubitak za Više/Manje dio određen je prekršajima koje su počinile oba tima.  

Samo će se priznati prekršaji računati u svrhu obrade. To uključuje bilo prekršaj bilo kojeg igrača za kojeg se smatra da ometa aktivnu igru igre od strane suca, isključujući zaleđa. Bilo kakav propust koji se dogodi kada je lopta izvan igre neće se računati kao prekršaj. Kazne su uključene u ukupne prekršaje.  

Napomena: Prekršaji njemačke Bundeslige - u svrhu obrade koristit će se "prekršaji", ali ne i "ukupni prekršaji" statistika sa službene web stranice Bundeslige.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je isplata već utvrđena.  

86. Posjed lopte  

Posjedovanje lopte slično je hendikep okladi. Pobjeda/poraz određuje se posjedom lopte oba tima, zatim usporedbom posjeda lopte s hendikepom prije početka utakmice.  

Za potrebe obrade, postoci posjedovanja zaokružuju se na najbliži broj na sljedeći način:  

50,4% > 50%  

50,6% > 51%  

Napomena: Grčka - Super liga: Iz razloga obrade, statistika će se koristiti onako kako se pojavila nakon završetka utakmice od strane službenog TV pružatelja Superlige.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće.  

87. Prolazi  

Lopta koja se namjerno pro-igrala od jednog igrača do drugog.  

Pokušaje pro-igravanja također će se računati kao valjane u svrhu obrade.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je isplata već utvrđena.  

  1. Šutevi na gol oba tima  

Šutevi na gol je kao hendikep i oklada više/manje. Pobjeda/Poraz za Hndikep dio određuje se usporedbom udaraca na gol svakog tima, primjenom zadanog hendikepa.  

Pobjeda/Poraz za Više/Manje dio određuje se udarcima u metu oba tima.  

Napomena: Grčka - Super liga: Iz razloga obrade, statistika će se koristiti onako kako se pojavila nakon završetka utakmice od strane službenog TV pružatelja Superlige.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obračun već bezuvjetno određen.  

  1. Ukupno ubacivanje  

Ukupno ubacivanja sličan je hendikepu i okladi više/manje. Pobjeda/poraz za Handikep dio određuje se usporedbom ubačaja svakog tima, primjenom zadanog hendikepa. Pobjeda/poraz za Više/Manje dio određuje se ubačajima oba tima.  

Ako je utakmica prekinuta, sve oklade su nevažeće, osim ako je obračun već bezuvjetno određen.  

  1. Izravno/pobjednik  

Predvidite pobjednika relevantnog natjecanja. Oklade se vrednuju na završnoj ligaškoj poziciji, nakon playoffa (ako se igra), osim ako nije drugačije navedeno.  

  1. kvalifikacije/osvojili kup  

Pobjednik je tim koji napreduje u sljedećoj rundi ili osvaja kup. Ako se tim diskvalificira s turnira prije utakmice, a dodijeli se službena pobjeda, sve kvalifikacije / pobjede u kupu oklade su nevažeće.  

  1. Ispadanje / promocija  

Oklade se vrednuju na završnoj ligaškoj poziciji, nakon playoffa (ako se igra), osim ako nije drugačije navedeno. Ako se tim ukloni iz lige prije početka sezone, sve oklade na toj ponudi bit će poništene i otvorit će se nova ponuda ispadanja / promocije.  

  1. Pobjednik skupine / Kvalifikacije / Prognoza / Bodovi  

Oklade su se obračunale na konačni poredak u skupini.  

Pobjednik skupine - Predvidite tim koji će osvojiti skupinu.  

Kvalifikacije po skupini- Predvidite hoće li se tim kvalificirati za sljedeći krug turnira bez doigravanja.  

Prognoza u skupini– predvidite točno mjesto na kojem će imenovani tim ili timovi završiti.  

Bodovi u skupini – predvidite koliko će bodova tim skupiti.  

  1. Faza eliminacije  

Predvidite u kojoj će fazi turnira određeni tim biti eliminiran.  

  1. Duel (Head 2 Head ) 

Ako jedan ili više natjecatelja ne uspiju započeti turnir, sve oklade se smatraju nevažećima.  

Ako oba tima dođu do iste faze, oklade su nevažeće.  

  1. Strijelac tima 

Predvidite koji će igrač određenog tima postići najviše golova u ligi / turniru.  

Golovi postignuti u redovnoj igri i u produžetku računaju se u svhu obrade. Golovi za izvođenje jedanaesteraca se ne računaju. Ako imenovani tim ne postigne nijedan gol, sve oklade su nevažeće.  

  1. Najbolji strijelac  

Igrači koji su nominirani za igranje za svoj tim smatraju se VAŽEĆIM okladama bez obzira na to jesu li isključeni ili ozlijeđeni tijekom turnira. U slučaju da se igrač prebaci u drugi klub unutar iste lige, računat će se golovi postignuti prije preseljenja. Ako je igrač prebačen u klub u drugoj ligi, golovi postignuti prije transfera ne mogu se dovesti u njegovu novu ligu. Sve oklade vrijede u slučaju bilo kojeg od gore navedenih scenarija, osim ako nije drugačije navedeno:  

Autogolovi će biti zanemareni.  

Broje se samo postignuti golovi u ligi.  

Golovi postignuti u utakmicama doigravanja se ne računaju.  

  1. Postići gol i pružiti asistenciju  

Predvidite hoće li određeni igrač postići gol i ponuditi asistenciju u istoj igri.  

  1. Postiže penal  

Predvidite hoće li bilo koji tim uključen u igru postići penal (odnosi se samo na uobičajeno vrijeme)  

  1. Ne iskorištava penal  

Predvidite hoće li bilo koji tim uključen u igru uspjeti ne realizirati penal (odnosi se samo na uobičajeno vrijeme)  

  1. Timovi za postizanje pogotka  

Predviđa se da li domaći tim postigne gol, gostujući tim postiže gol, oba postižu gol ili nijedn tim ne postigne gol.   

  1. Tim Žuti Kartoni V/m  

Predvidite je li ukupan broj žutih kartona prikazanih jednom od timova veći ili ispod određenog praga.    

  1. Timski kartoni V/M  

Predvidite je li ukupan broj žutih i crvenih kartona prikazanih jednom timu veći ili manji od određenog praga.    

  1. Više žutih kartona  

Predvidite kojem će timu pokazati više žutih kartona. Uključena je opcija za jednak broj kartona.  

  1. Više zaleđa  

Predvidite koji će tim više puta biti uhvaćen u zaleđu. Uključena je opcija za jednak broj zaleđa.  

  1. Više prekršaja  

Predvidite koji će tim počiniti više prekršaja ili će počiniti isti broj prekršaja.   

  1. Posljednji tim koji postiže gol ili povrat novca ako je bez gola  

Predvidite koji će tim postići posljednji gol na utakmici. Ako se prilikom uplate oklade više ne postignu golovi, oklada se poništava.  

  1. Prekršaji azijski hendikep  

Predvidite koja će tim počiniti više prekršaja nakon primjene rezultata faul hendikepa. Igra mora biti dovršena kako bi oklade imale akciju i, osim ako nije navedeno, uključuje samo uobičajeno vrijeme.  

  1. Bodovi kartona više/manje  

Predvidite hoće li ukupan broj bodova kartona biti veći ili ispod određenog praga.  

  1. Dio događaja s najvećim brojem bodova u timu  

Predvidite hoće li tim postići više golova u prvom poluvremenu, u drugom poluvremenu, ili će broj golova biti jednak u dva poluvremena.   

  1. Dvostruka šansa & oba tima postižu pogodak (6-way)  

Predvidite ishod utakmice (domaći tim ili nerješeno, domaći tim ili gostujući tim, gostujući tim ili nerjršeno) i hoće li oba tima postići gol u utakmici ili ne.  

  1. Korner x  

Predvidite koji će tim biti nagrađen X-kornerom u utakmici. Opcija "ništa" znači da X-taj korner neće biti nagrađen. Dodatno vrijeme ne računa se za navedene oklade, osim ako nije navedeno.  

  1. Simulirane reality lige*  

Odricanje od odgovornosti: ovo se pravilo ne primjenjuje na određene jurisdikcije s popisa ograničenih područja. Za više detalja obratite se svom odjelu za usklađenost.  

Operateri mogu dodati simulirane reality lige (SRL) u svoju ponudu, putem BetRadara, poznatog i neovisnog pružatelja sportskih koeficijenata.   

Zahvaljujući velikom broju prošlih utakmica i statistikama prikupljenih tijekom mnogih godina, u mogućnosti smo imati vrlo dobar prikaz onoga što će svaka tim najvjerojatnije učiniti tijekom svake minute igre.  

Iz tih podataka i zahvaljujući razvijenom algoritmu uspijevamo te prikupljene informacije iz prethodnih 500 statistika utakmica svakog tima pretvoriti u koeficijente vijesti i ishod za nešto potpuno realno. To je savršen prikaz onoga što će svaki tim najvjerojatnije učiniti tijekom svake minute igre. U konačnici, BetRadar stvara kvote za klađenje dostupne na našoj web stranici gdje se možete kladiti u bilo kojem trenutku dana.  

Ove "Simulirane utakmice" traju 90 (2x45) minuta, a utakmica ima golove, kornere, posjed karata, zaleđe itd., Kao i svaka "normalna" utakmica. Možete se kladiti na ta tržišta na mnogim različitim natjecanjima: španjolska La Liga SRL, engleska Premier liga, SRL, turska Super liga, SRL, Bundesliga, SRL, talijanska Serie A SRL i mnogi drugi.  

Pravila klađenja za virtualni nogomet (SRL) identična su pravilima klađenja za nogomet.  

  1. Ukupni rezultat bez  

Predvidite broj golova koji neće biti postignuti u igri. Korisnik ima mogućnost kladiti se na točan broj ili određeni raspon.  

  1. Ukupan broj golova više/manje  

Predvidite rezultat utakmice ili hoće li ukupan broj golova biti više ili manje određenog praga.   

 

  1. Poluvrijeme / Dvostruka šansa  na kraju meča 

Slično uobičajenom HT / FT, ali s mogućnošću klađenja na rezultate dvostrukih šansi. Primjer: Ako odaberete 1/X2, kladite se na domaći tim da će pobijediti u prvom poluvremenu, ali gostujuća tim da neće izgubiti utakmicu.  

  1. Ukupni rezultat 1. poluvrijeme/2. poluvrijeme  

Predvidite broj postignutih golova u svakom poluvremenu.   

Korisnik ima mogućnost kladiti se na točan broj golova, raspon golova i više od X količine golova. Oklade se vrednuju na ukupan broj golova koje su oba tima postigla u svakom poluvremenu.  

  1. Ukupni rezultat tim 1. poluvrijeme/2. poluvrijeme  

Predvidite broj golova koje je određeni tim postigao u svakom poluvremenu. Autogolovi se računaju za tim koji je zaslužan za gol.  

  1. Oba tima postiće najmanje 2 gola  

Predvidite hoće li svaki tim postići najmanje dva gola u utakmici.  

  1. Osvojiti oba poluvremena i pobijediti bez primljenog gola  

Kladite se na tim koja će osvojiti oba poluvremena bez primljenog gola.  

  1. Za osvajanje oba poluvremena i više/manje 

Kladite se na tim koja će osvojiti oba poluvremena i na broj golova koji su više ili manje određenog praga.  

  1. Ukupno golova i ukupni rezultat  

Kladite se na rezultat utakmice i na niz postignutih golova.  

  1. Rezultat utakmice ili oba tima postižu gol  

Predvidite rezultat utakmice ili hoće li oba tima postići gol u utakmici ili ne.  

  1. Poluvrijeme / kraj  

Predvidite rezultat poluvremena i rezultat kraja meča koji neće biti registrirani u utakmici Primjer: Ne 1/1 - ishod je DOBITAN ako domaći tim neće pobijediti u 1. poluvremenu i neće pobijediti ni u 2. poluvremenu.  

  1. Oba tima postižu gol i dio događaja s najvećim brojem golova  

Predvidite hoće li oba tima postići gol i hoće li biti više postignutih golova u prvom poluvremenu, u drugom poluvremenu, ili će broj golova biti jednak u 2 poluvremena.   

  1. Dvostruka šansa i dio događaja s najvećim brojem golova  

Predvidite ishod utakmice (domaći tim ili remi, domaći tim ili gostujući tim, gostujući tim ili remi) i hoće li biti više postignutih golova u prvom poluvremenu, u drugom poluvremenu, ili će broj golova biti jednak u 2 poluvremena.   

  1. Dvostruka šansa i raspon postignutih golova  

Predvidite ishod utakmice (domaća tim ili remi, domaća tim ili gostujuća tim, gostujuća tim ili remi) i raspon postignutih golova na utakmici.  

  1. Pobjednik i broj golova više/manje 

Kladite se na rezultat utakmice i na broj golova koje je tim postigao da budu više ili manje određenog praga.  

  1. Pobjednik i dio događaja s najvećim brojem golova  

Kladite se na rezultat utakmice i hoće li biti više postignutih golova u prvom poluvremenu, u drugom poluvremenu, ili će broj golova biti jednak u 2 poluvremena.  

  1. Poluvrijeme/Kraj meča I golovi   

Predvidite rezultat prvog poluvremena i na kraju uobičajenog vremena, kao i broj postignutih golova na utakmici, s mogućnošću klađenja na točan broj golova, raspon golova i više od X količine golova.  

  1. Pobijednik i gol postignut u oba poluvremena  

Kladite se na rezultat utakmice i hoće li biti postignut gol u oba poluvremena.  

  1. Točan rezultat, poluvrijeme i kraj meča  

Predvidite točan rezultat na poluvremenu i na kraju utakmice odabirom danih rezultata.  Ako dođe do točnog rezultata koji nije opcija u našoj ponudi, sve oklade se gube.  

  1. Pobijednik i vrijeme gola X  

Kladite se na rezultat utakmice i kada će biti postignut X. gol.   

Sve oklade se gube u slučaju 0-0.  

  1. Tržišta intervala  

Oklade koje uključuju vremenske intervale treba shvatiti na sljedeći način:   

  • "U intervalu 30:00-39:59" pokriva događaje od 30 minuta i 0 sekundi do 39 minuta i 59 sekundi. Događaji koji se dogode tijekom dodatnog vremena ozljede na kraju poluvremena smatrat će se događajima unutar vremenskih intervala koji uključuju posljednju minutu te određene polovice.   

  • "Prije 30:00" pokriva događaje od početka do 29 minuta i 59 sekundi.   

  • "Nakon 29:59" pokriva događaje od 30 minuta i 0 sekundi do kraja uobičajenog vremena.   

  • "Interval događaja (gol, kut, karta)" sastoji se od deset mogućih ishoda:   

  • Osam intervala od točno deset minuta: 00:00 - 09:59; 10:00 - 19:59;  

20:00 - 29:59; 30:00 - 39:59; 40:00 - 49:59; 50:00 - 59:59, 60:00 - 69:59; 70:00 - 79:59. (Na primjer, 00:00 - 09:59 odnosi se na događaje od 0 minuta i 0 sekundi do 09 minuta i 59 sekundi, i tako dalje do 70:00 - 79:59, što se odnosi na događaje od 70 minuta i 0 sekundi do 79 minuta i 59 sekundi.)   

  • Jedan interval, 80:00-90+, koji pokriva događaje od 80 minuta i 0 sekundi do kraja uobičajenog vremena.   

  • "Bez gola" / "Bez kuta" / "Bez kartice", ovisno o tržištu.   

 Tržišta na kojima postoji referenca na vremenske intervale koji će slijediti gore opisanu logiku uključuju, ali nisu ograničena na:   

  • Golovi više/manjeu intervalu   

  • Kartice više/manjeu intervalu   

  • Slobodni udarci više/manjeu intervalu   

  • Golovi udarci više/manjeu intervalu   

  • Ubacivanja više/manjeu intervalu   

  • Udaraci iz kuta više/manjeu intervalu   

  • Hoće li se gol postići u intervalu?    

  • Hoće li tim postići gol u intervalu?   

  • Domaći remi u gostima u intervalu   

  • Hoće li se udarac iz kuta dodijeliti u intervalu?   

  • Hoće li kartica biti prikazana u intervalu?   

  • Hoće li se timu dodijeliti udarac iz kuta u intervalu?   

  • Koji će igrač postići gol u intervalu?   

  • Hoće li gol X biti postignut prije Y?   

  • Hoće li tim Goal X biti postignut prije Y?   

  • Hoće li biti postignutog gola prije X-a?   

  • Hoće li biti postignutog gola nakon X-a?   

  • Interval gola X   

  • Interval gola tima X   

  • Interval kuta X   

  • Interval kartice X   

  • Golovi timi više/manjeu intervalu   

  • Oba tima postići pogodak u intervalu   

  • Dvostruka šansa u intervalu   

  • Većina udaraca iz kuta u intervalu   

  • Većina udaraca iz kuta (dva ishoda) u intervalu   

  • Hoće li se udaraca iz kuta X dodijeliti u intervalu?   

  • Timski udaraci iz kuta više/manje u intervalu   

  • Udarac iz kuta X u intervalu   

 Oklade postavljene na određene vremenske okvire ili intervale razmatrat će samo ishode i događaje relevantne za određeno razdoblje.   

Da razjasnimo, "1. minuta" utakmice proteže se od 0:00 do 0:59, "2. minuta" od 1:00 do 1:59, "3. minuta" od 2:00 do 2:59 i tako dalje.    

Događaji koji se događaju izvan definiranog vremenskog okvira neće se razmatrati za određivanje ishoda, osim ako nije drugačije određeno.   

Smatrat će se da su se događaji koji su se dogodili tijekom dodatnog vremena ozljede na kraju poluvremena dogodili u rokovima, uključujući posljednju minutu odgovarajuće polovice.   

Ako tijekom određenog vremena nema aktivne igre zbog toga što službena lica sa utakmice obustavljaju igru, što može biti zbog razloga kao što su ozljede ili problemi s publikom, oklade na ovom tržištu mogu se poništiti prema odluci {Operatora}.   

Oklade povezana s kornerima, slobodnim udarcima i ubačajima u određenim vremenskim okvirima obradiće se ovisno o tome kada se dotični događaji dogode. Moraju se dogoditi u navedenom intervalu kako bi bili valjani. Čak i ako se ti događaji dogode, ali ne i izvršavaju, oni će se i dalje brojati.   

Ako se događaj poput kornera (udarac iz kuta), slobodnog udarca ili ubačaja ponovi prema uputi suca, brojit će se samo jednom.   

Da bi se kartoni smatrali valjanima, oni moraju biti prikazani u određenom intervalu podudaranja.   

Odluke koje donosi video pomoćni sudac (VAR) koje su u suprotnosti s početnim odlukama dužnosnika na terenu (uključujući neodlučivanje poput dopuštanja nastavka igre prije pregleda VAR-a) i mijenjaju percipirano stanje utakmice kada su oklade postavljene, dovest će do poništenja oklada između izvornog incidenta i konačne odluke suca  vezane uz VAR. To se primjenjuje osim ako upotreba VAR-a nije utjecala na ponuđene kvote  ili su se već odrazile na koeficijente prilikom prihvaćanja oklade. Oklade na koje odluka VAR-a ne utječe  ostaju  važeće.   

Za potrebe obrade,  smatra se da su se pregledi VAR-a i odluke koje su iz toga proizašle dogodile u vrijeme početnog incidenta za koji  je VAR na kraju korišten, čak i ako igra nije odmah zaustavljena. {Operator} zadržava pravo prilagodbe prethodno obračunatih oklada ako isplata postane netočna zbog konačne sudačke odluke, pod uvjetom da je ova odluka donesena i priopćena prije završetka utakmice ili navedenog vremenskog okvira.   

U slučajevima kada nije sigurno je li VAR korišten zbog nedostatka TV prijenosa ili proturječnih izvješća, {Operator} će vrednovati oklade na temelju informacija dobivenih od davatelja feedova i uglednih internetskih izvora, osiguravajući pravednost.  

TENIS

Općenito  

  1. U slučaju predaje meča, diskvalifikacije ili promjene površine, sve oklade koje se ne mogu razrješiti trenutnim rezultatom poništavaju se.  

  1. Klađenje na setove: Ako teniski meč nije dovršen zbog igračeve predaje meča ili diskvalifikacije, sve neodlučene postavljene oklade smatrat će se nevažećima.   

Na primjer:   

Igra Federer - Wawrinka, Federer predao meč prilikom rezultata 6-7 4-4.  

Igrač  ima dobitnu okladu ako se kladio na pobjednika prvog seta Wawrinku;  

         Dobiti će svoj ulog natrag ako se kladio na pobjednika drugog seta Federera;  

Dobiti će svoj ulog natrag ako se kladio na pobjednika meča Wawrinku.  

  1. Odgoda ili suspenzija (prekid): Ako je teniski meč završen, sve oklade vrijede kako je napisano. Odgoda početka meča neće utjecati na status oklada, kao ni suspenzija,  ukoliko se igra nastavi i meč završi.  

  1. U slučaju da se meč ne odigra na definirani broj setova, a meč skrate službenici turnira, pobjednik je igrač (lider u setovima) za kojeg službenici turnira utvrde da je pobjednik. Na primjer: Meč je zakazan za 5 setova, ali samo 3 seta mogu se igrati zbog vremenskih prilika. Igrač (lider) na kraju 3 seta bit će proglašen pobjednikom meča.  

Promjena površine ili mjesta održavanja neće utjecati na sve izravne oklade.  

Svi rezultati/statistika turnira vrednuju se putem službene web stranice Turnira.  

  1. Pobjednik na kraju meča, uključujući klađenje uživo  

Ako pun broj setova nije odigran, sve oklade smatrat će se nevažećima.  

  1. Ukupno gemova (više/manje cijeli meč)  

U slučaju predaje meča, diskvalifikacije ili promjene površine usred meča, oklade se poništavaju, osim ako ne postoji zamisliv način na koji se set i/ili meč može odigrati do stvarnog zaključka bez bezuvjetnog određivanja rezultata oklade. Na primjer, ako je rezultat prvog seta 6-4, rezultat drugog seta je 3-1 i dogodi se predaja meča, igra više/manje 16.5 gemova u meču bit će riješena kao dobitna/gubitna, jer bi svaki prirodni zaključak meča imao najmanje 17 gemova. Oklade na više/manje od 17,5 ili više poništavaju se.  

  1. Hendikep gemova & V/M setova, uključujući klađenje uživo  

Odnosi se na setove odigrane na meču. Pobjeda/poraz određen je brojem setova koje su akumulirala oba igrača. Ako puni broj setova nije dovršen, sve oklade smatrat će se nevažećima. Hendikep gemova smatra se jednom igrom za oklade na V/M.  

  1. Hendikep gemova cijeli meč  

Ako se meč ne odigra, sve oklade na hendikep gemove poništavaju se. U slučaju započetih, ali ne i završenih događaja, oklade se poništavaju, osim onih koje se mogu vrednovati trenutnim rezultatom (primjer: Hendikep -5 gemova; rezultat: 7-6; 6-7; 5-5, oklada se vrednuje kao izgubljena jer ni u kojem scenariju igrač ne može pobijediti s tom razlikom).  

  1. Ukupno gemova u setu (više/manje)   

Završeni set se obrađuje kao takav, nedovršeni set koji se promatra kao da je odigran do svog prirodnog završetka I obrađuje  kao u primjeru:  

Primjer: set je prekinut na 4-4  

Pobjeđujem ako se kladim na više 9.5 (budući da bi svaki set imao najmanje 10 gemova);  

Izgubio sam okladu ako sam se kladio na manje 9.5 (budući da bi svaki set imao najmanje 10 gemova);  

Dobit ću svoj ulog natrag ako sam se kladio na V / M 10.5 (to je neodlučno, set je mogao završiti 6-4).  

  1.  Osvaja poen / Osvaja 1. poen 

Predvidite koji će igrač osvojiti navedeni poen. Nominirani poen bit će naveden u nazivu vrste oklade, na primjer: 1. set – 5. gem – osvaja 1. poen. Ako se poen ne odigra iz bilo kojeg razloga – sudac ga dodjeljuje kao kazneni poen, gem ili meč je gotov prije nego što se odigra poen, igrač se povuče itd. – oklade na taj poen bit će nevažeće. Bodovi za tie break neće se računati za ovu vrstu oklade.  

  1. Pobjednik gema  

Predvidite koji će igrač pobijediti u navedenom gemu. Nominirani gem bit će prikazan u nazivu vrste oklade, na primjer: 2.set – 7.gem  – pobjednik. Ako gem iz bilo kojeg razloga nije dovršen, oklade su nevažeće. Poeni za tie break neće se računati za ovu vrstu oklade.  

  1. Champion's Tie-break  

Za sve oklade koje se odnose na broj odigranih gemova, "Champion's Tie-break" računa se kao jedan gem.  

  1. Ukupno Tie Break-ova / Tie Break u meču, uključujući klađenje uživo  

Ukupno Tie Break-ova slično je okladi više/manje. Dobitak/gubitak određen je brojem tie breakova u meču. Super tie break ne smatra se tie breakom za oklade na Ukupno Tie Break-ova. Ako je u nedovršenom događaju došlo do tie breaka, oklade su važeće. Ako u nedovršenom događaju nema tie breaka, oklade su nevažeće.  

  1. Broj tie break-ova u meču / Pobjednik Tie break-a u setu "X" 

Predvidite točan broj tie break-ova tijekom svakog meča - 1, 2 ili 3.  

Ako puni broj setova nije dovršen, sve oklade smatrat će se nevažećima.  

Pobjednik Tie break-a u setu "X" se odnosi na pojedini set gdje će biti odigran Tiebreak.. Ako već postoji jedan ili više setova s registriranim pobjednikom tie breaka - sve oklade za taj market vrijedit će za obradu.  

Meč tie-break ili Super Tie-break smatrat će se gemom i ne računa se kao tie-break.  

  1. Točan rezultat u gemu  

Predvidite bodove pobjednika i njegovog protivnika u navedenoj igri odabirom između ponuđenih opcija. Nominirana igra bit će prikazana sas nazivom  vrste oklade, na primjer: 1. set – 8. gem – točan rezultat. Ako gem iz bilo kojeg razloga nije dovršen, oklade na isti su nevažeće.  

  1. Gem odlazi u izjednačenje 

Predvidite hoće li se rezultat 40-40 pojaviti u bilo kojoj fazi navedenenog gema. Nominirana igra bit će prikazana s imenom vrste oklade, na primjer: 1 set - 4. gem -izjednačenje u gemu . "Da", što znači da će biti rezultat 40-40 u gemu. "Ne", što znači da se rezultat 40-40 neće pojaviti u gemu. Ako se gem ne igra iz bilo kojeg razloga ili je prekinut prije nego što se postigne rezultat 40-40, oklade na isti bit će nevažeće. Nakon što se postigne rezultat 40-40, oklade na taj gem bit će obrađene, čak i ako je igra iz bilo kojeg razloga prekinuta u kasnijoj fazi.  

  1. Ukupno poena u gemu  

Vrsta oklade na 3 načina za predviđanje Više, Manje ili točnog broja poena igrat će se u navedenoj igri. Nominirana igra bit će prikazana s nazivom vrste oklade, na primjer: 1. set – 2. gem – Ukupno poena. Ako se gem ne igra iz bilo kojeg razloga, oklade će biti nevažeće . Ako je gem prekinut zbog ozljede ili povlačenja, oklade će biti ne važeće, osim ako je odgovarajuća isplata već određena. Poeni za tie break neće se računati za ovu vrstu oklade.  

  1. Broj gemova  

Ukupno gemova oba igrača u setu/meču. Ako je gem prekinut zbog ozljede ili povlačenja, oklade na isti bit će nevažeće, osim ako je odgovarajuća isplata već određena.  

  1. Utrka za X gemova  

Predvidite ime sudionika koji prvi dostiže do navedenog broja gemova .  

  1.  Pobjednik seta nakon 4 gema 

Predvidite rezultat nakon 4 odigrane gema. Ako set nije dovršen, sve oklade su nevažeće, osim ako je market već određen.  

  1. Pobjednik seta nakon 6 gemova 

Predvidite rezultat nakon 6 odigranih gemova. Ako set nije dovršen, sve oklade su nevažeće, osim ako je market već određen.  

  1. Gemovi, uključujući klađenje uživo  

Klađenje na gemove odnose se na gemove odigrane na meču. Dobitak/gubitak određen je brojem gemova koji su akumulirala oba igrača. Oklade će se smatrati nevažećima ako puni broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Tie break se smatra jednim gemom u zbroju Gemova . Super tie break smatra se jednim  gemom u zbroju Gemova.  

  1. Poeni Više/manje 

Predvidite ukupan broj osvojenih poena svakog igrača, u x gemu, n seta.  

  1. Igrač osvaja najmanje jedan set / igrač osvaja najmanje dva seta 

Predvidite hoće li bilo koji od dva igrača osvojiti najmanje 1 set tijekom meča.  

Predvidite hoće li bilo koji od dva igrača osvojiti najmanje 2 seta tijekom meča.  

Ako je već postojao jedan ili dva gotova seta, oklade će vrijediti za obradu.  

  1. Točan rezultat (setovi) uključujući klađenje uživo  

Predvidite rezultat setova na kraju meča. Oklade su nevažeće ako puni broj setova nije dovršen ili je promijenjen.  

  1. Ukupan broj gemova igrača, uključujući klađenje uživo  

Predvidite broj gemova koje je igrač osvojio u meču. Oklade će se smatrati nevažećima ako puni broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Tie break se smatra jednim gemom u zbroju Gemova. Super tie break smatra se jednim gemom u zbroju Gemova.  

  1. Dvostruki rezultat (1. set/meč) 

Predvidite da li igrač pobjeđuje ili gubi u 1. setu, a nakon toga da li pobjeđuje ili gubi u meču..  

Oklade će se smatrati nevažećima ako puni broj setova nije dovršen.  

  1. Ukupno asova  

Ukupno asova više/manje oklade. Dobitak/gubitak određen je brojem asova koje su akumulirala oba igrača. Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završen zbog igračeve predaje ili diskvalifikacije, sve oklade su nevažeće.  

  1. Prvi as  

Predvidite koji će igrač servirati prvi as u meču. Sve oklade uplaćene nakon bacanja novčića su nevažeće.  

  1. Najviše asova  

Klađenje na igrača da pogodi većinu asova u meču  

U slučaju diskvalifikacije ili predaje igrača, sve oklade su nevažeće, osim ako je obračun određen.  

  1. Osvaja 1. poen  

Predvidite koji će igrač osvojiti prvi poen. Sve oklade uplaćene nakon bacanja novčića su nevažeće.  

  1. Osvaja 1. gem 

Predvidite koji će igrač pobijediti u prvom gemu. Sve oklade uplaćene nakon bacanja novčića su nevažeće.  

  1. Prvi do tri gema 

Predvidite koji igrač će prvi osvojiti tri gema. Sve oklade uplaćene nakon bacanja novčića su nevažeće.  

  1. Prvi break 

Predvidite koji će igrač prvi osvoji brejk.  

Sve oklade su nevažeće ako se ne dogodi brejk na meču. Sve oklade uplaćene nakon bacanja novčića su nevažeće.  

  1. Dvostruke pogreške  

Odnosi se na dvostruke pogreške pri serviranju na meču. Dobitak/gubitak određen je brojem dvostrukih pogrešaka koje su akumulirala oba igrača. Oklade će se smatrati nevažećima ako puni broj setova nije dovršen ili je promijenjen.  

  1. Prva dvostruka pogreška  

Predvidite koji će igrač napraviti prvu dvostruku pogrešku na meču. Sve oklade uplaćene nakon bacanja novčića su nevažeće.  

  1. Najviše dvostrukih pogrešaka 

Klađenje na igrača  da će ostvariti najviše dvostrukih pogrešaka pri serviranju na meču.  

U slučaju diskvalifikacije ili predaje igrača, sve oklade su nevažeće, osim ako je obračun određen.  

  1. Najbrži servis  

Predvidite koji će igrač servirati najbrži servis u meču u KM/H ili MPH kako je navedeno u nazivu vrste oklade.  

  1. Pobjednička margina  

Predvidite razliku u ukupnom broju dobivenih gemova od strane pobjednika i gubitnika. Oklade će se smatrati nevažećima ako puni broj setova nije dovršen ili je promijenjen.  

  1. Zadržava prvi servis gem 

Predvidite da li je igrač koji je na servisu "zadržao" prvi servis gem u prvom setu (nije došlo do brejka)..  

  1. Gem prvog brejka 

Predvidite u kojem gemu se desio prvi brejk.  Sve oklade su nevažeće ako se ne dogodi brejk.  

  1. Ukupan broj brejk-ova   

 Predvidite koliko će se oduzimanja servisa (brejkova) dogoditi u meču. 

  1. Gubi 1. set i osvaja meč 

Igrač gubi 1. set, ali na kraju pobjeđuje u meču. Ako meč nije završen zbog predaje ili diskvalifikacije igrača, sve oklade su nevažeće  

  1. Utrka do X poena 

Predvidite ime sudionika koji prvi dostiže navedeni broj poena.  

  1. Hendikep poena 

Predvidite sudionika koji će pobijediti u igri s parametrom hendikepa u tom setu.  

  1. Poeni više/manje  

Predvidite ukupan broj poena u igri više/manje u x gema, n seta.  

  1. Najviše asova, 1. set 

Predviđa koji će igrač pogoditi najviše asova u 1. setu. Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završena zbog igračeve predaje ili diskvalifikacije, sve oklade su nevažeće. Ako nema asova, oklade su nevažeće.  

  1. Pobjeda i ukupno gemova  

Kombinirani pobjednik meča i ukupnog broja gemova. Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završen zbog igračeve predaje ili diskvalifikacije, sve oklade su nevažeće.  

  1. Igrač X ne trpi break point na meču 

Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završen zbog igračeve predaje ili diskvalifikacije, sve oklade su nevažeće.  

  1. Igrač X ne gubi servis u meču  

Tie-breakovi se ne računaju kao servisna igra.  

Igrač ne smije pretrpiti servis brejk niti u jednom trenutku meča.  

Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završen zbog igračeve predaje ili diskvalifikacije, sve oklade su nevažeće.  

  1. Igrač X osvaja poen na svakom return gemu u meču 

Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završen zbog predaje ili diskvalifikacije igrača, sve oklade su nevažeće.  

  1. Prvi igrač koji gubi servis gem 

Predviđa koji će igrač prvi izgubiti servis gem. Tie-breakovi se ne računaju kao servis gem. Da bi oklada bila dobitna , navedeni igrač mora izgubiti gem na svojem servisu. 

  1. 6:0 ili 0:6 u bilo kojem setu 

Predvidite hoće li bilo koji od odigranih setova završiti u 6 gemova.  

Dugoročne oklade 

Predvidite pobjednika turnira. U slučaju ne-igranja, sve oklade su nevažeće.  

  1. Pobjednička četvrtina / polovina 

Predvidite četvrtinu/polovinu ždrijeba iz kojeg će doći pobjednik turnira. Svi igrači koji sudjeluju na turniru podijeljeni su u 4 skupine (četvrtine), s jednim od 4 najbolja igrača u svakoj skupini.  

Pobjednička četvrtina: odaberite iz koje će skupine (četvrtine) doći pobjednički igrač (npr. 1., 2., 3., 4.). Polovina : odaberite iz koje će polovice doći pobjednički igrač (npr.  

Gornje (1 ili2) ili Donje(3 ili 4).  

  1. Pobjednik četvrtine  

Predvidite pobjednika četvrtine ždrijeba. Igrač mora započeti turnir.  

  1. Finalisti / Dolaze do finala 

Predvidite igrače koji će doći do finala turnira. Oba igrača moraju započeti turnir.  

  1. Head to Head (međusobni ogled) 

Predvidite koji će igrač doći do višeg kola na (ili osvojiti) turniru. U slučaju ne-igranja, sve oklade su nevažeće. Primjenjuju se push pravila. Oba igrača moraju započeti turnir.  

  1. Faza eliminacije  

Igrač mora započeti prvi meč turnira kako bi oklade bile važeće.  

  1. Kombo marketi (dvostruki) 

Rezultat meča sa najviše asova, najmanje asova, najviše dvostrukih pogrešaka, najmanje dvostrukih pogrešaka na meču.   

Igrač se kladi na to koji će tenisač osvojiti dva imenovana marketa.  

· Jednak broj asova ili jednak broj dvostrukih pogrešaka smatrat će se izgubljenom okladom  

· U slučaju diskvalifikacije ili predaje sve oklade su nevažeće, osim ako je obračun oklade već određen.  

  1. Kombo marketi (trostruki) 

Ishod meča s najviše/najmanje asova I najviše/najmanje dvostrukih pogrešaka u meču  

Igrač se kladi na to koji će tenisač osvojiti tri navedena marketa.  

· Jednak broj asova ili jednak broj dvostrukih pogrešaka smatrat će se izgubljenom okladom  

· U slučaju diskvalifikacije ili predaje sve oklade su nevažeće, osim ako je obračun oklade već određen.  

  1. Ukupnp brejkova na turniru  

Brejk je kada igrač izgubi gem kod svog servisa. Ukupan broj brejk-ova odigranih u svakom meču na imenovanom turniru.  

  1. Ukupno tie-breakovi na turniru  

Ukupan broj tie-breakova odigranih na svakom meču na imenovanom turniru.  

  1. Najviši postotak 1. servisa  

Predvidite igrača koji će ostvariti najviše prvih servisa tijekom cijelog meča. Ako je postotak 1. servisa izjednačen, oklada je izgubljena  

  1. Ukupno brejkova na meču  

Predviđa koliko će puta svaki igrač izgubiti svoj servis na meču. Oklade su nevažeće ako broj setova nije dovršen ili je promijenjen. Ako meč nije završen zbog igračeve predaje ili diskvalifikacije, sve oklade su nevažeće.  

  1. Igrač osvaja X ili više Grand Slamova prije 20xx. godine 

Igrač mora osvojiti X Grand Slamova prije 31. prosinca 20xx godune.  

  1. Prvi novi broj 1  

Igrač se kladi na novog tenisača koji će biti rangiran kao ATP broj 1 na svijetu koji nikada prije nije postigao ovu rang. Ako igrač koji nije u odabiru dosegne ATP broj 1 u svijetu, oklade su nevažeće.  

  1. Simulirane reality lige  

Operator, putem BetRadara, poznatog i neovisnog pružatelja sportskih koeficijenata, nudi simulirane reality lige (SRL).  

Zahvaljujući velikom broju prošlih utakmica i statistika prikupljenih tijekom mnogih godina, u mogućnosti smo imati vrlo dobar prikaz onoga što će svaki igrač najvjerojatnije učiniti tijekom svake minute igre.  

Iz tih podataka i zahvaljujući razvijenom algoritmu uspijevamo te prikupljene podatke iz prethodnih stotina statistika utakmica svakog igrača pretvoriti u koeficijente vijesti i ishod za nešto potpuno realno. To je savršen prikaz onoga što će svaki igrač najvjerojatnije učiniti tijekom svake minute igre. U konačnici, BetRadar stvara koeficijente  za klađenje dostupne na našoj web stranici gdje se možete kladiti u bilo kojem trenutku dana.  

Ovi "Simulirani mečevi" igraju se u formatu "Najbolji u 3 seta" kao i normalni mečevi. Možete se kladiti na događaje na kojima ćete pronaći sve svoje favorite i poznate muške i ženske tenisače.  

Pravila klađenja za virtualni tenis (SRL) identična su pravilima klađenja za tenis.  

Sve oklade vrednuju se na temelju službene stranice davatelja usluga.  

  1.  As - Svi gemovi (X. gem Y. set) 

Predvidite hoće li biti as u navedenom gemu.  

  1.  Dvostruka pogreška - Svi gemovi (X. gem Y. set)  

Predvidite hoće li biti dvostruke pogreške u navedenom gemu.  

  1. Osvojeni poeni više/manje (X. gem Y. set) 

Predvidite je li broj gemova koje je osvojio određeni igrač iznad ili ispod određenog praga.   

  1. Brejk poen  

Predvidite hoće li biti barem jedan brejk poen u određenom gemu.  

  1. Rezultat nakon 3 poena   

Predvidite kakav će biti rezultat u odgovarajućoj gemu nakon što se odigraju prva 3 poena (npr. 30:15, 40:0).  

  1. Tenisač koji servira u gemu pobjeđuje sa 0 ili 15  

Predvidite hoće li  tenisač koji servira pobijediti u određenom gemu sa 0 ili 15 igubljenih poena.  

  1. Tenisač koji servira u gemu pobjeđuje sa 0, 15 ili 30   

Predvidite hoće li tenisač koji servira pobijediti u određenom gemu sa 0, 15 ili 30 igubljenih poena  

  1. Oba igrača osvajaju set   

Predvidite hoće li svaki igrač osvojiti barem jedan set.  

  1. Pobjednik meča i oba igrača osvajaju set   

Kladite se na pobjednika meča s pretpostavkom da će oba igrača osvojiti barem jedan set.  

  1. Vodi nakon X gemova   

Kladite se na to koji će tenisač voditi nakon parnog broja gemova. Dostupan je i neriješen ishod.  

  1. Rezultat nakon 2 gema  

Predvidite kakav će biti rezultat nakon što se odigraju prva 2 gema seta.  

  1. Rezultat nakon 4 gema  

Predvidite kakav će biti rezultat nakon što se odigraju prva 4 gema seta.  

  1. Rezultat nakon 6 gemova  

Predvidite kakav će biti rezultat nakon što se odigra prvih 6 gemova seta.  

  1. Točan rezultat iz grupe 

Kladite se da će konačni rezultat seta biti jednak jednom od navedenih rezultata.  

  1. Točan rezultat bilo kojeg igrača  

Kladite se na točan rezultat seta za bilo kojeg igrača.  

  1. Rezultat nakon 4 poena  

Predvidite točan rezultat određenog gema nakon što odigraju prva 4 poena (npr. Igrač X pobjeđuje u gemu sa 0, vodi 40-15 ili je rezultat izjednačen 30-30).