Što je korisnički račun?

 

Korisnički je račun jedinstveni račun registriranog korisnika na kojem se bilježe sve Vaše financijske transakcije (uplata novčanih sredstava, isplata dobitaka...). Pregled Vašeg korisničkog računa dostupan Vam je u svakom trenutku.

Zaboravio sam korisničko ime!

 

Ako ste zaboravili svoje korisničko ime, molimo obratite nam se na [email protected].

Zaboravio sam lozinku!

 

Svoju lozinku možete ponovno postaviti klikom na tipku "Prijava" na naslovnici i potom na "Zaboravio sam lozinku". Pošaljite svoje korisničko ime i primit ćete e-mail s linkom za ponovno postavljanje lozinke.
Također možete kontaktirati našu Live podršku, koja će Vam manualno poslati sistemski e-mail s novom privremenom lozinkom.

Mogu li promijeniti svoju lozinku?

 

Svoju lozinku možete promijeniti u svakom trenutku pod "Promijeni lozinku" u Vašem računu. Ispunite podatke i spremite promjene.
Lozinku treba biti teško pogoditi i potrebno ju je povremeno mijenjati. Također, nemojte otkrivati svoje podatke za prijavu drugim osobama.

Mogu li promijeniti svoje korisnički ime?

 

Promjena korisničkog imena nije moguća. Nakon uspješne registracije morate nastaviti upotrebljavati taj račun.

Zašto je korisnički račun blokiran?

 

Vaš račun je blokiran jer ste tri ili više puta pogrešno upisali svoju lozinku i/ili korisničko ime. Kontaktirajte našu Live podršku za odblokiranje Vašeg računa ili sačekajte 15 minuta, kad će Vaš račun biti automatsko otključan.

Moram li igrati redovito kako bi moj korisnički račun ostao aktivan?

 

Vaš korisnički račun ostaje aktivan sve dok ga sami ne zatvorite. Ako ni jedna transakcija nije zabilježena na Vašem računu u razdoblju dužem od 365 dana, sva sredstva s Vašeg računa isplaćuju se na tekući račun naveden s ostalim osobnim podacima.

Što je aktivacija korisničkog računa?

 

Aktivacijom korisničkog računa dobivate pristup svim mogućnostima za registrirane korisnike i internetskom klađenju.
Uz podatke navedene pri registraciji potrebno je navesti i osobne podatke (ime i prezime, adresu, mjesto prebivališta, OIB, broj telefona, IBAN). Samo punoljetne osobe mogu aktivirati korisnički račun. Aktivacijom korisničkog računa prihvaćate sva postojeća Pravila igre na sreću klađenje i Uvjete korištenja, kao i njihove moguće izmjene i dopune.

Osobni podaci

 

Molimo unesite svoje osobne podatke te pripazite na točan unos. Ako u imenu i/ili prezimenu imate dijakritičke znakove (ć,đ,š,ž) unesite ih u izvornom obliku. Po unosu osobnih podataka potrebno je unijeti sigurnosni kod i prihvatiti Opća pravila sudjelovanja. Prilikom prelaska na drugi korak registracije, podaci se elektronički provjeravaju te se utvrđuje njihova točnost.

Kontakt podaci

 

Molimo upišite željeno korisničko ime i lozinku. Lozinka se mora sastojati od minimalno 8 do maksimalno 15 znakova, a mora biti sastavljena od znakova u kojoj je osim slova barem jedan broj ili obratno. Prilikom upisa Vaše e-mail adrese molimo obratite pozornost na točnost podataka jer se po završetku procesa registracije na istu automatski šalje poruka kojom se potvrđuje i završava proces registracije.

Mogući problemi kod registracije korisničkog računa

 

Ako imate probleme kod registracije računa prvo provjerite ako su svi podaci koje ste upisali točni. Posebno budite oprezni kad unosite ime i prezime, ne zaboravite dodati kvačice na slova koja to trebaju. Također pazite da upišete pravi datum rođenja. Uvijek provjerite Vaš OIB. Ako ne znate koji je Vaš OIB broj to možete provjeriti ovdje: http://oib.oib.hr/SaznajOibWeb/fizickaOsoba.html

Ako poslije toga još uvijek se ne možete registrirati, pazite da kad upisujete Vaš IBAN broj ne zaboravite dodati ispred broja »HR«, ali bez razmaka (npr: HR1210010051863000160).

Također pokušajte upisati ime i prezime s velikim slovima, ili da unesete u polje kod Kod Kupona »1111«.

Na koji način mogu verificirati svoj račun?

 

Da bismo utvrdili ispravnost Vašeg računa, molimo Vas, dostavite nam kopiju važećeg osobnog dokumenta (putovnica, osobna iskaznica ili vozačka dozvola) s adresom. Ako se adresa ne vidi na dokumentu, molimo Vas da nam pošaljete kopiju nedavnog komunalnog računa (npr. struja) koji potvrđuje Vašu adresu.

Također od 1. siječnja 2018. je na snazi novi Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma prema kojem moramo prilikom svake uplate i/ili isplate u iznosu od 15.000,00 HRK i više, utvrditi ispravnost Vašeg korisničkog računa te analizu igrača. Sukladno Zakonu obvezni ste nam u tom slučaju predočiti Vašu osobnu iskaznicu i dati podatke propisane Zakonom.

Kako mogu poslati dokumente?

 

Dokumente možete poslati putem e-maila na: [email protected].

Zašto moram verificirati svoj račun?

 

Kako bismo zadovoljili propise vezano uz online igranje obvezni smo verificirati Vaš identitet i dob kako bismo spriječili igranje maloljetnika.

Tko će imati pristup mojim dokumentima?

 

Koristimo vrlo strog sustav kontrole kako bismo osigurali da samo oni zaposlenici koji rade na verifikaciji Vaših dokumenata imaju pristup podacima.

Zatvaranje i ponovo otvaranje

 

U svakom trenutku možete, bez navođenja razloga, podnijeti zahtjev za zatvaranje Vašeg računa tako da ispunite zahtjev preko Obrazac za samoisključenje. Potpisani zahtjev za zatvaranje računa podnosi se s Vaše adrese e-pošte kojom ste se koristili pri registraciji na našu adresu e-pošte: podrš[email protected]. Sukladno zakonskim obvezama ste dužni potvrditi svoj zahtjev u roku od naredna tri dana.

Period pauze

 

Ako ste na sebi primijetili problematično ponašanje ili smatrate da postoji rizik od razvijanja ovisnosti, posjetite stranicu za samo-isključenje na svom računu. Imate dvije mogućnosti:

     

    ● Možete svoj račun blokirati za 24 sata il

    ● Možete svoj račun zamrznuti za 1 mjesec.

     

Vaš račun će se automatski aktivirati nakon isteka tog perioda.

Što se dogodi ako želim ponovo otvoriti račun nakon što sam ga zatvorio?

 

Jednom zatvoreni račun može se ponovo otvoriti. Sve što morate napraviti je da kontaktirate našu Live podršku i zatražiti ponovo otvaranje računa, uz obvezno navođenje Vašeg korisničkog imena i e-maila.

Kako uplaćujem sredstva na svoj korisnički račun?

 

Novčana sredstva mogu se uplatiti u bilo kojoj banci ili pošti univerzalnim nalogom, odnosno općom uplatnicom, internetskim bankarstvom, na web-mjestu karticama MasterCard, Maestro ili Visa, Skrill računom, Paysafecard-om, Arena Casino bonom te putem Aircash-a.
Uplata izvršena internetskim bankarstvom ili univerzalnim nalogom za plaćanje u banci ili pošti vidljiva je na računu sljedeći radni dan.
Uplate izvršene s karticom na web-mjestu, Skrill računom, PaysafeCard-om, Arena Casino bonom i Aircash-om vidljive su odmah na korisničkom računu i raspoložive za igranje.
Ako uplaćena sredstva nisu vidljiva na korisničkom računu kako je prethodno navedeno, molimo obratite nam se na [email protected].

Koliki je iznos minimalne uplate?

 

To ovisi o načinu uplate koji ste odabrali. Ako želite uplatiti s karticom, Paysafecard-om, Arena Casino bonom ili preko bankovnog prijenosa, onda je iznos minimalne uplate 50,00 HRK. Ali ako želite uplatiti sa Skrill računom, onda je iznos minimalne uplate 100,00 HRK i putem Aircash-a je 10,00 HRK.

Što je Paysafecard i gdje ga mogu kupiti?

 

PaysafeCard je vodeća kartica za pretplaćeno plaćanje putem interneta. PaysafeCard karticom možete lako i sigurno kupovati na internetu - pritom ne morate otkriti svoje osobne podatke.
PaysafeCard možete kupiti u kioscima, supermarketima ili benzinskim stanicama. Vama najbližu lokaciju možete naći na: https://www.paysafecard.com/hr-hr/

Za uplatu s PaysafeCard pratite sljedeće korake:

    ● Prijavite se na svoj račun.

    ● Idite na "Uplata".

    ● Tada ćete vidjeti logotip Paysafecard, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.

    ● Unesite iznos uplate i kliknite "Uplati".

    ● Bit ćete preusmjereni na Paysafecard.

    ● Unesite 16-znamenkasti broj kartice i pin broj (koji se nalazi na poleđini kartice) i potvrdite.

    ● Zatim će se prikazati pojedinosti za potvrdu.

    ● Kliknite "U redu" - prikazat će se poruka "Potvrda o uspješnom pologu".

Što je Skrill i kako uplaćujem sredstva pomoću Skrill računa?

 

Skrill omogućuje korisniku koji ima važeću adresu e-pošte da na siguran i ekonomski isplativ način prima mrežna plaćanja u stvarnom vremenu. Skrill možete koristiti za slanje novca elektronskom poštom sa svoje kreditne kartice ili bankovnog računa, kupovinu putem interneta i prikupljanje novca putem e-pošte.

Kako biste izvršili uplatu putem postojećeg Skrill računa, slijedite dolje navedene korake:

    ● Prijavite se na svoj račun.

    ● Idite na "Uplata".

    ● Tada ćete vidjeti logotip Skrill, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.

    ● Unesite adresu e-poštu Vašeg Skrill računa i iznos uplate i kliknite"Uplati".

    ● Usmjerit će Vas se web-mjesto Skrill gdje će se od Vas zatražiti unos svoju Skrill adresu e-pošte i lozinku za prijavu.

    ● Dovršite transakciju na Skrill web mjestu.

 

Svoj Skrill račun možete puniti putem kreditne/debitne kartice, mrežnog bankovnog prijenosa, direktnog bankarstva, putem čeka ili s PaysafeCard-om.

Što je 3D sigurnosni kod i kako ga aktivirati?

 

3-D Secure ili sigurnosni kod je globalni standard za provjeru autentičnosti kupaca u sustavu sigurnih internetskih transakcija. Globalni platni sustavi MasterCard i Visa razvili su vlastite programe sigurnosne kupovine na internetu bazirane na 3-D Secure modelu, MasterCard Secure Code i Verified by Visa.

Three Domain Secure (3-D Secure) program razvijen je kako bi se svakom korisniku kartice omogućilo da prilikom kupnje na internetu potvrdi autentičnost svom izdavatelju kartice, čime potvrđuje da sudjeluje u procesu kupnje i plaćanja na internetu, dok istovremeno internetskim trgovcima daje poboljšanu garanciju plaćanja koja im je potrebna kako bi proširili svoje poslovanje i pružili uslugu svojim kupcima bilo gdje na svijetu. Na taj način se smanji vjerojatnost zloupotrebe kartica na internetu.

Ako nemate još aktiviran 3D sigurnosni kod, kontaktirajte svoju banku i zatražite 3D aktivaciju Vaše kartice. Neki izdavatelji Vas mogu tražiti postavljanje osobne lozinke koju ćete znati samo vi, dok drugi nude listu jednokratnih lozinki koje možete dodavati kod svakog korištenje Vaše kartice na internetu. Sigurnosni kod ćete dobiti ili po tokenu ili po sms-u na Vaš mobilni broj.

Za uplatu s karticom pratite sljedeće korake:

    ● Prijavite se na svoj račun.

    ● Idite na "Uplata".

    ● Tada ćete vidjeti logotip Corvus Pay-a i Vise, MasterCarda i Maestra, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.

    ● Unesite iznos uplate i kliknite "Uplati".

    ● Sistem će Vas pitati ako ste sigurni da želite nastaviti s depozitom.

    ● Kad kliknete na "U redu", bit ćete preusmjereni na stranicu od Corvus Pay-a, gdje će zatražiti unos podataka o kartici.

    ● Kad kliknete na "Plati", bit ćete preusmjereni na stranicu gdje slijedi postupak 3D sigurne identifikacije.

Što je opća uplatnica?

 

Opća uplatnica je izravna transakcije izmeðu dvije banke. Ako Vaša banka podržava online bankarstvo, možete uplatiti depozit izravno s Vašeg računala, inače morate posjetiti Vašu lokalnu poslovnicu i dogovoriti transakciju na licu mjesta. Kako biste izvršili bankovni prijenos, prebacite sredstva na naš bankovni račun.

Za slanje bankovnim prijenosom pratite sljedeće korake:

  • Prijavite se na svoj račun.
  • Idite na "Uplata".
  • Tada ćete vidjeti logotip za Opću uplatnicu, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.
  • Na sljedećem zaslonu vidjet ćete informacije o primatelju, sve ove informacije dostavite svojoj banci.
  • Nemojte zaboraviti navesti svoje korisničko ime kao Opis plaćanja.

Što je Arena Casino bon?

 

Arena Casino Bon je bon za pretplaćeno plaćanje putem interneta. Arena Casino Bonom možete lako i sigurno kupovati na internetu - pritom ne morate otkriti svoje osobne podatke.
Arena Casino Bon možete kupiti na svim prodajnim mjestima Tisak, iNovine, Petrol i Crodux diljem Hrvatske.

Za slanje bankovnim prijenosom pratite sljedeće korake:

    ● Prijavite se na svoj račun.

    ● Idite na "Uplata".

    ● Tada ćete vidjeti logotip za Arena Casino Bon, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.

    ● Upišite serijski i aktivacijski kod bona.

    ● Kliknite na "Uplati".

Što je A-bon?

 

A-bon je papirnati vaučer kojeg izdaje Aircash. Služi za plaćanja na internetu. A-bon možete kupiti na svim benzinskim pumpama, na svim kioscima i na još mnogo drugih lokacija diljem Hrvatske. Kupnjom A-bona dobit ćete papirnati vaučer sa 16 znamenkastim brojem bona.

Za uplatu s A bonom pratite sljedeće korake:

    ● Prijavite se na svoj račun.

    ● Idite na "Uplata".

    ● Tada ćete vidjeti logotip A bon, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.

    ● Ukucajte 16 znamenkasti kod sa bona i prihvatite uvjete korištenja bona

    ● Uplata će odmah biti vidljiva na vašem korisničkom računu.

Što je Aircash?

 

Aircash je internetni novčanik koji se koristi za prijenos novca između Aircash korisnika i partnerskih internetskih stranica (online casina, lutrije, itd.). Sama uplata novca na Novčanik vrši se bez ikakve naknade gotovinom na svim Aircash prodajnim mjestima diljem Hrvatske ili samo jednim klikom putem kreditnih i debitnih Visa, Maestro i Mastercard kartica iz Hrvatske i inozemstva .

Kako biste izvršili uplatu putem postojećeg Aircash računa, slijedite dolje navedene korake:

    ● Prijavite se na svoj Arena račun.

    ● Idite na "Uplata".

    ● Odaberite logotip Aircash, a za odabir mogućnosti uplate samo kliknite ikonu.

    ● Unesite Vaš broj mobitela i iznos koji želite uplatiti.

    ● Usmjerit će Vas na Aircash web-mjesto i dobit ćete notifikaciju na koju morate kliknuti i potvrditi uplatu na svoj Arena Casino račun.

 


Na Arena Casino račun možete uplatiti i direktno preko Aircash aplikacije:

    ● Odaberi Usluge i odaberi iz ponuđene liste Arena Casino.

    ● Unesite iznos uplate i jedinstveni identifikator Vašeg Arena računa: OIB ili korisničko ime.

    ● Kliknite uplati.

Na koji način isplaćujem sredstva sa svog računa?

 

Prijavite se na svoj račun i odaberite "Isplata". Imate tri mogućnosti isplate: na bankovni račun, Aircash račun ili na Skrill račun. Ako ste uplatili sredstva na Vaš račun s karticom, PaysafeCard-om, Arena Bon-om ili preko bankovnog prijenosa onda možete izabrati isplatu na bankovni račun ili Aircash. Ali ako ste uplatili sa Skrillom, onda možete i isplatiti na Vaš Skrill račun.

Odaberite način koji želite koristiti i slijedite navedene upute.

Postoje li neka ograničena prije no što mogu izvršiti isplatu?

 

Ako ste primili gratis ili bonus novac na svoj račun, prvo morate zadovoljiti bilo koje uvjete bonusa u ponudi i/ili uvjete i odredbe stranice. Ako ne zadovoljite te uvjete, nećete moći isplatiti bilo koja sredstva do zadovoljenja uvjeta bonusa.

Mogu li izmijeniti/otkazati svoju isplatu nakon zahtjeva za istu?

 

Ovisno o statusu Vaše isplate, moći ćete ili nećete moći izmijeniti ili otkazati isplatu prije no što ona bude odobrena/obrađena. To možete provjeriti u Vašem računu pod "Isplate na čekanju", gdje možete vidjeti je li isplata još u obradi - ako jeste, možete otkazati cijelu ili dio isplate i novac automatski prebaciti na svoj račun.

Koliko nakon zahtjeva za isplatom ću primiti svoj novac?

 

To ovisi o načinu isplate koji ste odabrali. Inače prijenos sredstava može potrajati do 4 radna dana, ali uvijek pokušamo sve zahtjeve za isplate obraditi u roku od 24 sata.
Isplata na temelju podnesenog zahtjeva izvršava se prvoga sljedećeg radnog dana.

Koliki je iznos minimalne isplate?

 

Najmanji iznos za isplatu je 50.00 HRK.

Koliki je maksimalan iznos jednog zahtjeva za isplatu?

 

Maksimalan iznos jednog zahtjeva za isplatu je 50.000 HRK putem bankovnog prijenosa, 15.000 HRK preko Skrill-a i 2.000 HRK preko Aircash-a. Preko Aircash-a možete isplatiti maksimalno 10.000 HRK u roku od 7 radnih dana.

Na koji način mogu provjeriti status svoje isplate?

 

Prijavite se na svoj račun i potom kliknite na "Isplate na čekanju" kako biste provjerili status svake isplate.

Kako mogu dobiti 100% bonus na prvu uplatu?

 

Svim novim igračima nudimo 100% bonus do 1000 kn i 50 besplatnih vrtnji. Što znači da ako uplatite 1000.00 HRK, dobijete bonus u iznosu od 1000.00 kn. Informacije o tom bonusu će Vam biti dane prilikom prve prijave na Vaš račun.
Sve što morate napraviti da dobijete bonus je da uplatite. Nakon uplate pojavit će Vam se prozor "Bonusi koje je moguće iskoristiti", tamo označite prazan kvadratić i kliknite na "Odaberi". I bonus je automatsko dodan na Vaš račun.
Ako se Vam slučajno ne otvori prozor "Bonusi koje je moguće iskoristiti", kontaktirajte našu Live podršku koja će Vam bonus manualno dodati na račun.
Više informacija nađete na linku: https://www.arenacasino.hr/promocije.

Da li postoje određeni uvjeti koje je potrebno ispuniti kako bi se unovčio bonus?

 

Da, bonus je potrebno odigrati minimalno 30 x prije nego što možete napraviti zahtjev za isplatu. Također uvjete za bonus moguće je ispuniti samo igrom na automatima.
Saldo koji je vezan za bonus i dobici koji su ostvareni pomoću bonusa dobrodošlice mogu se isplatiti tek onda kada je iznos bonusa odigran minimalno 30 x.

Zašto ne mogu igrati Video Poker, Blackjack i Rulet?

 

Dok je bonus aktivan nažalost ne možete igrati igre kao što su Video Poker, Blackjack i Rulet, jer je uvjete za bonus moguće ispuniti samo igrom na automatima. Te igre ćete moći igrati kad preigrate bonus barem 30x i bonus nije više aktivan.

Gdje mogu vidjeti koliko sam do sada već preigrao/odigrao?

 

Koliko ste do sada preigrali možete vidjeti ako idete u "Moj račun" pod sekciju "Bonusi". U sekciji "Uloženi iznos" vidite koliko ste do sada preigrali, u sekciji "Potrebno odigrati" koliko još morate preigrati, a u "Status" vidite ako je Vaš bonus još aktivan ili ne.

Što su bodovi za vjernost?

 

Bodovi za vjernost predstavljaju jedinstven program nagrađivanja vjernih igrača. Pretvorite jednim klikom bodove za vjernost u PRAVI NOVAC. Omjer pretvorbe bodova za vjernost ovisi o Vašem VIP statusu.

Kako se sakupljaju Arena Casino bodovi ili bodovi za vjernost?

 

Bodovi se sakupljaju automatski. Naš sustav prati Vaše uloge i automatski sakuplja AC bodove na Vaš račun. Na svakih uloženih 10.00 HRK dodjeljuje Vam se 1 bod. Kada skupite određen broj AC bodova njih je moguće jednim klikom pretvoriti u pravi novac. Koliko će te brzo moći pretvarati bodove u novac ovisi o Vašem VIP statusu. Za početak bit će Vam potrebno skupiti 1000 bodova kako bi ih mogli zamijeniti za novac.

Kako mogu provjeriti stanje AC bodova?

 

Stanje Arena Casino bodova možete provjeriti u svakom trenutku unutar Vašeg računa u kategoriji Bodovi za vjernost.

Kako mogu pretvoriti bodove u novac?

 

Sakupljene Arena Casino bodove možete pretvoriti jednim klikom u novac, ako idete u Vaš račun, u kategoriju Bodovi za vjernost i kliknete na "Pretvori".

Live podrška
Chat currently unavailable.